Imettävät!! kaivatteko tissin esiin akhvipöydässä, jos vaikka tuttavapariskuntanne tulee kylään vai annatteko vieraille kahvittelurauhan?

• Viestiketjun aloittaja Tissi
  • Ensimmäinen viesti
Tissi
En muuta kuin ihmettele näitä, jotka vetävät puseron sivuun ja roikauttavat tissin esille ja vauvan suuhun kahvipöydässä, usein "vieraiden" miesten läsnä ollessa. Hyi hitto!

Jos itselle on tuttua, että tissi esillä kuljetaan kotona puolenpäivää...Miksi kuvitellaan, että se on kaikille muillekin yhtä kotoisaa? Eikö se vauva syökin paremmin, kun sen ympärillä ei koko ajan lusikat kilise kuppiin tai puhuta? :eek:

Ihmeellistä tissien näyttelyä toiset harrastaa. Pahimmat tapaukset vielä oikein höösää: No niin Natalia, nyt Tissille. Otatkos Tissiä? :x :x :x

Näkyikö tissi tai ei niin kahvipöydässä en imettänyt vaan siirryin vaikka sohvalle.
On ihmisiä jotka siitä kiusaantuvat,niin minun ei tarvitse sitä ruokkia.Olkoon miten luonnollista tahansa.

vieras
Meinasi kerran mennä kahvit väärään kurkkuun, kun kaveriperhe tuli kylään ja rouva otti tissin esiin ja alkoi imettää siinä kahvipöydässä. Ei tosiaan peitellyt millään tavalla. Ja mies vieressä kysyi, että "miten se on teillä lähtenyt imetys sujumaan?". Oli aika outo tilanne, tosiaan.

H
Ootko sinä se sama joka tästä on aiemminkin vouhkannut! Mites nuo naistenlehdet? Monestihan niissä on nainen kannessa ainakin puolet tisseistä oikein nostettuna esille? Voikos näitä lehtiä pitää kahvipöydällä? Mikä ihmeen tissisyndrooma sulla on? Onko sulla itellä niin pienet vai mitä? En yhtään ymmärrä!

Tissi
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Näkyikö tissi tai ei niin kahvipöydässä en imettänyt vaan siirryin vaikka sohvalle.
On ihmisiä jotka siitä kiusaantuvat,niin minun ei tarvitse sitä ruokkia.Olkoon miten luonnollista tahansa.
Kiva, että joku muukin on kanssani samoilla linjoilla. Minusta inhottavaa, oli sitten kyse kuinka luonnollisesta asiasta tahansa...On seksin harrastaminenkin luonnollista, silti teemme sitä kun vieraat ovat lähteneet...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Ootko sinä se sama joka tästä on aiemminkin vouhkannut! Mites nuo naistenlehdet? Monestihan niissä on nainen kannessa ainakin puolet tisseistä oikein nostettuna esille? Voikos näitä lehtiä pitää kahvipöydällä? Mikä ihmeen tissisyndrooma sulla on? Onko sulla itellä niin pienet vai mitä? En yhtään ymmärrä!
No ei meillä kyllä mitään tissilehtiä ole lojumassa muuallakaan, saati sitten kahvipöydässä. Outo ajatuskin.

mam
Kyllä "kaivoin". Vaikka ei sitä varsinaisesti kaivaa tarvinut. Ja vauva sai maitonsa yleensä sen jälkeen, kun aikuiset olivat jo kahvinsa nauttineet. Siinä samalla kun vielä rupateltiin, vauva sai ruokansa, oltiin sit kahvipöydässä tai olkkarin sohvalla. Eihän vauva voi ilman ruokaansa jäädä, enkä mä kokenut tarvetta eristäytyä vieraista pitkiksi ajoiksi, kun vauvan oli nälkä. Pari vieraampaa miestä saattoi hieman hämmästyä, mutta kukaan ei halunnut poistua tai toivonut mun poistuvan sivummalle. Sitä paitsi, kai nyt KOTONA saa ruokkia vauvan rinnasta!

Tissi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meinasi kerran mennä kahvit väärään kurkkuun, kun kaveriperhe tuli kylään ja rouva otti tissin esiin ja alkoi imettää siinä kahvipöydässä. Ei tosiaan peitellyt millään tavalla. Ja mies vieressä kysyi, että "miten se on teillä lähtenyt imetys sujumaan?". Oli aika outo tilanne, tosiaan.
Ihmettelin kans synttäreillä kun pääsin tämmöistä tilannetta todistamaan! :x :x :x

Hyvää ruokahalua vaan :x

Itse menen kyllä makkariin tai olkkariin tai muualle RAUHALLISEEN paikkaan syöttämään. Ei appiukon tai muiden "vieraiden" miesten tarvitse katsella tissejäni tai kuunnella lussutusta tai Tissittelyä, saavat juoda kahvinsa rauhassa. Kunnioitan vieraitani sen verran.

ohis
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
:LOL:
Ethän ole vaan katkera, ettei oma imetyksesi sujunut tai ettet uskaltanut imettää siellä missä vauvalla nälkä?

Ja kyllä todellakin imetän lastani juuri siellä missä sillä nälkä.
Juu niin minäkin. Mutta siirryn kyllä pois kahvipöydästä jos meillä on vieraita.

mie
Mä ymmärrän jos vaikka kahvipöydässä imettää, kunhan vähän peittää tissiään... edes vähän.. me oltiin kylässä yhessä paikassa missä emäntä vetas koko ISON tissin kokonaan esille ja välillä se roikku siinä vaan vaikkei lapsi edes imeny... Se oli NOLOA... vähän vois ajatella toisia!

mam
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis sun mies kysyi? Sehän on fiksu mies sitten, ei häkeltynyt tilanteesta niin paljon kuin sinä.

ä4
Ethän ole vaan katkera, ettei oma imetyksesi sujunut tai ettet uskaltanut imettää siellä missä vauvalla nälkä?

Näin mäkin näkisin tän asian. Jos joku aikuinen ihminen vauvan ruokkimisesta häiriintyy, niin sillehän ei sitten voi mitään.

Mistä näitä riittää.....???

nauttikaa imetyksestä!
Kyllä kaivan. Odotan yleensä juuri niitä kahvitteluhetkiä. On tapana järjestää niitä usein. =) Onhan se paljon mukavampaa imettää leppoisassa seurassa kuin jossain yksinäisessä sohvannurkassa! On jenkkiläistä lapsellista rasismia päivitellä toisten nähden imettäviä äitejä. Imetys on mitä luonnollisin asia. Jos nännin vilahdus saa jonkun vaivaantumaan niin se on sen ihmisen ongelma.

Wanhatar
Ei ole vauvaa mut silloin kun oli niin siirryin aina makuuhuoneeseen imettämään.Enkä imettänyt koskaan julkisella paikalla esim. kahvilassa.Ei siinä yleisöä tarvita vaan yksityisyyttä.Eikä varmaan kukaan tykkää jos siinä nenän edessä imetetään.

hienotunteinen
Voihan sita imettaa vaikka kahvipoydassa, jos peittaa rinnan esim. pienella pyyheliinalla, niin etta ei mitaan nay. Se on muiden ihmisten huomioonottamista. Minua aina inhottaa tissit paljaana imettavat aidit julkisella paikalla, vaikka olisi niin helppoa hoitaa homma hienotunteisesti vaikkapa harso rinnan paalla.

Tissi

Kateuskortti, kateuskortti...:D:D:D

Lähinnä säälin SINUA, ettet omaa alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Vaikka tissisi ovat omasta ja vauvasimielestä maailman parhaat, oletko tullut ajatelleeksi, että vieraidesi mielestä ne eivät välttämättä sitä ole...Etpä tietenkään! Jaa juu, mitäs tuppaavat teille kylään...:whistle:

joopa
no kyllä mä imetin tossa olkkarin sohvalla kun siinä kahviteltiin (en siis pöydässä, mutta samapa kai tuo), sillon kun vauva oli vielä ihan pieni, alle 4kk, jolloin keskittyi kyllä täysillä syömiseen vaikka ympärillä olisi tapahtunut mitä. Ja ihan silleen olen kyllä aina onnistunut imettämään, että tissistä ei ulkopuolisille näy vilaustakaan (harsolla, vaatteilla..peittyy kyllä). Joten kumma sinänsä jos jotakuta haittas..eivätpä näyttäneet olevan moksiskaan. Ei sitä tissiä nyt tarvi ensin kaikille esitellä jotta imettää voisi. Ois mulla ollu sillon alkuaikoina sosiaalinen elämä aika vähissä jos en ois voinu seurassa imettää..

minna
Kyllä mäkin kunnioitan vieraita sen verran, että siirryn sohvalle tai makkariin, jos ruokapöydässä ollaan. Vaikka muuten imetänkin julkisilla paikoilla jne, mutta en nyt sentään kahvipöydässä ala...

Yhteistyössä