Imettäjät hox!

• Viestiketjun aloittaja PikkuMyy88
  • Ensimmäinen viesti
jyy
kyllä minulla oli, siis nuita menkkamaisia kipuja..johonkin, kun laps oli 4-5kk asti aina joskus.. synnytyksen jälkeen oli enemmänkin. valkovuotoa ei niinkään...
onko sul menkat alkaneet? ja minkäikänen vauva? ku olisko ovis + menkat tuloillaan..

PikkuMyy88
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Kyllä mulla tuli alkuun noita menkkamaisia kipuja. Eikös imetys kuitenkin pistä kohdun supistelemaan synnytyksen jälkeen?
mulla vauva on jo 3kk, ja menkkamaisia kipuja joskus, ei monesti, on tullut vasta nyt

PikkuMyy88
Alkuperäinen kirjoittaja jyy:
kyllä minulla oli, siis nuita menkkamaisia kipuja..johonkin, kun laps oli 4-5kk asti aina joskus.. synnytyksen jälkeen oli enemmänkin. valkovuotoa ei niinkään...
onko sul menkat alkaneet? ja minkäikänen vauva? ku olisko ovis + menkat tuloillaan..
ei oo menkat alkaneet. imetän vielä

mimmu*koo
Mulla tyttö nyt 3,5kk ja tuossa joku aika sitten oli muutaman päivän menkkamaisia kipuja ja valkovuoto parina päivänä paksua, kirkasta ja venyvää sorttia. Epäilen jopa uutta raskautta (tai oikeastaan enemmän toivon), mut testiä en ole tehnyt. Todennäköisesti en ole raskaana kuitenkaan, koska täysimetän ja tämä ensimmäinenkin sai alkunsa Clomifen-kuurilla.
Ettet sä olisi raskaana? Mulla oli menkkamaisia kipuja alkuraskaudessa ja oviksen aikoihin limaista valkovuotoa. Jos saanut alkunsa ekasta kierrosta eikä menkkoja ehtinyt tuleen?

mietin
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu*koo:
Mulla tyttö nyt 3,5kk ja tuossa joku aika sitten oli muutaman päivän menkkamaisia kipuja ja valkovuoto parina päivänä paksua, kirkasta ja venyvää sorttia. Epäilen jopa uutta raskautta (tai oikeastaan enemmän toivon), mut testiä en ole tehnyt. Todennäköisesti en ole raskaana kuitenkaan, koska täysimetän ja tämä ensimmäinenkin sai alkunsa Clomifen-kuurilla.
Ettet sä olisi raskaana? Mulla oli menkkamaisia kipuja alkuraskaudessa ja oviksen aikoihin limaista valkovuotoa. Jos saanut alkunsa ekasta kierrosta eikä menkkoja ehtinyt tuleen?
kuinka suuri todennäköisyys on raskauteen jos kerta täysimettää kuitenkin?

mimmu*koo
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu*koo:
kuinka suuri todennäköisyys on raskauteen jos kerta täysimettää kuitenkin?
No ei hajuakaan kuinka suuri todennäköisyys, mutta tiedän muutaman kenellä käynyt juuri niin. Yleensä kai imetys on aika varma ehkäisykeino =)

vieras
ap.lle et menkat voi alkaa vaikka imettää
ja täysimetyksen sanotaan olevan aika varma ehkäisy ehkäpä siksi et ei menkkoja yleensä oo mut jos tosiaan ekasta kierrosta tulee raskaaksi ni menkat ei sillon kerkee ees tulla uutta rakautta.
just kaveri tuli raskaaksi täysimetyksen aikana.. onneksi oli kuitenki toivottu juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:
Alkuperäinen kirjoittaja jyy:
ei oo menkat alkaneet. imetän vielä
Mä luulen että liittyy kuitenki tuohon hormonitoimintaan eli varmaan jotai menkkoja noi kivut enteilee... kyllä mulla tais olla imetysaikaan tollasia tuntemuksia, mut en osannu aatella että oisivat mitenkään erikoisia olleet ku yleensä mulla on aina (paitsi raskausaikana ;) ) tollasia "oireita"...

Yhteistyössä