Imeminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ujoliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ujoliini

Vieras
En tiedä kuinka pääsisin yli eräästä kommentista. Olen aina pitänyt suihin otosta, mutta se on hiukan ujostuttanut, olen kuitenkin ottanut mieheltäni suuhun aina välillä. Ja nyt hän heitti mies porukassa typerän huomautuksen, kun puhuimme imemisestä rapujen syönnin yhteydessä. Eli: sinähän nää imemiset tiedät paremmin! heh, heh! Ja siihen meni mun fiilikset. Mun mielestä meidän seksielämä ei kuulu muille. Harmi vaan, että tuo oli hiukan alentava kommentti, kun muutenkin se imeminen on ollut mulle hiukan ujostuttavaa puuhaa!

Harvemminhan nuo miehet ajattelee ennenkuin tuollaisia täräyttää. Halusi vaan kavereilleen kehuskella miten hyvin hänellä on asiat ja luuli, että olisit otettu kehuista. Todennäköisesti pitää sinua ihan kahjona kun sanot, että se loukkasi sinua.

Koita vaikka selventää asia jollain vertauskuvalla. Miltä hänestä tuntuisi, jos sanoisit kavereillesi, että miehesi penis on ihan kiero tms. ja te sitten hihittelisitte sille vaikka et tarkoittaisikaan sitä pahalla.

Kun seuraavan kerran olette porukassa jossa on miehesi työ tai muita kavereita niin jos tulee puhe jostain velttoudesta tai velttoilusta tai löysyydestä niin heität vaan muina naisina että: Sinullehan tuo velttous tai lerppuus on nykyisin aika tuttua. Eiköhän jätkä mieti kun tekee seuraavankerran mieli naljailla.

No jo pitää olla ujoa, Tuo on ihan normaalia. Suuseksi on nin yleistä että muut varmaan pitävät itsestään selvyytenä että sitä harrastatte vaikkei sitä kukaan ääneen sanoisikaan.
Äl tee sellaisesta asiasta ongemlaa mikä ei ole ongelma. Väh'n huumoria elämään ja opi nauttimaan seksuaalisuudestasi.

Yhteistyössä