mites menee täällä menee hyvin ei ole ollut karkki himoa pahemmin mitä nyt eilen vähän mut maltoin mieleni. painoa on tippunut nyt 5kg.
5 kg viikossa?!Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2005 klo 07:26 rasavilli-77 kirjoitti:mites menee täällä menee hyvin ei ole ollut karkki himoa pahemmin mitä nyt eilen vähän mut maltoin mieleni. painoa on tippunut nyt 5kg.
mä olen nyt ollut laihutuskuurilla samaan aikaan niin pysyy mieli virkeänä kun yrittää pitää itsekuria yllä. =)Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2005 klo 07:33 Mama78 kirjoitti:\5 kg viikossa?!Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2005 klo 07:26 rasavilli-77 kirjoitti:mites menee täällä menee hyvin ei ole ollut karkki himoa pahemmin mitä nyt eilen vähän mut maltoin mieleni. painoa on tippunut nyt 5kg.Mulla on paino tippunut 0,75 kg viikossa. Mitään laihdutusta en varsinaisesti ole harrastanut, mutta noi karkit kun olen jättänyt syömättä... B) Eilen illalla oli kova karkkihimotus, mutta vielä olen mukana täysin karkitta. Hyvä me! :wave:
Kuis monesti oot syöny ekan viikon aikana? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2005 klo 13:51 alyssa kirjoitti:mulla ei varmaan ole enää mitään asiaa tälle palstalle... :/
Kaikennäköistä kiellettyä olen syönyt...äskenkin suklaata murheeseeni... :/ :/
Kaupallinen yhteistyö: Storytel