IMATRA ja lähiseutu - vaunuttelu/lenkittely/kaffettelukaveria etsitään

Hei ,

olen pirteä, iloinen ja sosiaalinen esikoista odotteleva (nyt rv30 ja la 11/07) äippä ja asun Imatralla (lähellä Vuoksenniskan keskustaa). Perheeseeni kuuluu aviomies, masuvauva ja kaksi kissaherraa. Itse olen 30 vee, tosin ikä ei miusta ole mitenkään oleellista, kun uusiin ihmisiin tutustuu.

Kaipailisin muita äippäkavereita (ja muita vauva-&lapsihöperöitä myös!! :) ) Imatralta tai lähiseudulta vaunuttelu/kaffettelu/lenkittelykaveriksi. Olen asunut "vasta" kaksi vuotta Imatralla ja tunnen aika vähän ihmisiä sieltä. Ja varsinkin nyt, kun tuossa kohtapuoleen jään äippälomalle, niin olisi tosi mukava tapailla muita samassa tilanteessa olevia äitejä, kun päivisin on luppoaikaa. Liikun ja ulkoilen mielelläni, joten liikunnan ja jutustelun yhdistäminen on mukavaa!

On aina mukava tutustua uusiin ihmisiin ja ennenkaikkea vaihtaa samassa elämätilanteessa olevien kokemuksia vauvoista, lapsista, eläimistä, elämästä ja...ja...ja kaikesta mitä nyt mieleen tulee. Miulla on auto, joten pääsen kulkemaan näppärästi, vaikkei juuri siulla autoa olisikaan.

Jos haluat ottaa yhteyttä, laita ihmeessä meiliä:

hmapi(miumau)luukku.com

Kirjoitellaan ja tutustutaan lisää!! :wave: :wave:
 

Yhteistyössä