Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, kun mä ajattelin että jos nyt vaikka yrittäis oikeesti parantaa itteensä ennekuin lähtee saamaan jotain sydänlihastulehdusta sinneAlkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Höpöhöpö.
Sillä on liian kiire miettiä miten ihmeellisen upea se on, jotta huomaisi kuka on mun kamu :heart:
Ruusa, se vaatii rautaisen itsekurin (ja nettikiellon työpaikalla...) :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Mä vähän kilahdin ja niinsanotut ystäväni perustivat suljetun yhteisön jossa on kaikki muut vanhasta porukasta paitsi mä![]()
Että voitte uskoa miten iloiseksi tulee kun johonkin sentään toivotellaan tervetulleeksi![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Mä vähän kilahdin ja niinsanotut ystäväni perustivat suljetun yhteisön jossa on kaikki muut vanhasta porukasta paitsi mä![]()
Että voitte uskoa miten iloiseksi tulee kun johonkin sentään toivotellaan tervetulleeksi![]()
![]()
no ja oothan sie mun yhteisöön tervetullut ("jakomielitautinen" ) :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Mä vähän kilahdin ja niinsanotut ystäväni perustivat suljetun yhteisön jossa on kaikki muut vanhasta porukasta paitsi mä![]()
![]()
no ja oothan sie mun yhteisöön tervetullut ("jakomielitautinen" ) :hug:
kuulin eräältä joka oli vakoillu täällä mun juttuja et täällä on kaikki ihan hullua porukkaa![]()
![]()
![]()
:saint:
![]()