I'm back!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wc Ankka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höpöhöpö.
Sillä on liian kiire miettiä miten ihmeellisen upea se on, jotta huomaisi kuka on mun kamu :heart:

Ruusa, se vaatii rautaisen itsekurin (ja nettikiellon työpaikalla...) :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Höpöhöpö.
Sillä on liian kiire miettiä miten ihmeellisen upea se on, jotta huomaisi kuka on mun kamu :heart:

Ruusa, se vaatii rautaisen itsekurin (ja nettikiellon työpaikalla...) :xmas:
Juu, kun mä ajattelin että jos nyt vaikka yrittäis oikeesti parantaa itteensä ennekuin lähtee saamaan jotain sydänlihastulehdusta sinne

:ashamed: Siis ilmeisesti oon ollu kuumeessa sielä jne. Kun mua väsytti niin tajuttomasti, muttei ollu kuumeinen olo...se lääkäritäti nimittäin kittas ma mun lämmönkin ja oli 37,3 enkä tienny ite mitään. Takuulla ollu enemmänkin kuumetta mutten hoksannu...ja keuhkoputkentulehdus ja poskiontelontulehdus...Pe loppuu kuuri , alkuviikosta ajattelin uskaltautua jos oireet on kadonnu ja hyvä olo...

Mä oon ehkä alkuviikosta töissä, jos en saa potkuja vaikkapa :whistle: on se nyt kumma, kun ei sua saada kuntoon :o

Ja kuules Tyttö, kiva et jonkun mielestä on kiva :xmas: Näyttää siltä että The Ankka on maailman vihatuin tällä hetkellä...

Mä vähän kilahdin ja niinsanotut ystäväni perustivat suljetun yhteisön jossa on kaikki muut vanhasta porukasta paitsi mä :laugh:

Että voitte uskoa miten iloiseksi tulee kun johonkin sentään toivotellaan tervetulleeksi :D :whistle:

Mä vähän kilahdin ja niinsanotut ystäväni perustivat suljetun yhteisön jossa on kaikki muut vanhasta porukasta paitsi mä :laugh:

Että voitte uskoa miten iloiseksi tulee kun johonkin sentään toivotellaan tervetulleeksi :D :whistle:

no ja oothan sie mun yhteisöön tervetullut ("jakomielitautinen" ) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:

kuulin eräältä joka oli vakoillu täällä mun juttuja et täällä on kaikki ihan hullua porukkaa :laugh: :laugh: :laugh: :o :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:

kuulin eräältä joka oli vakoillu täällä mun juttuja et täällä on kaikki ihan hullua porukkaa :laugh: :laugh: :laugh: :o :saint: :D

ei kai :kieh:

Yhteistyössä