..iltatähti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mykerö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mykerö

Vieras
Onko jollain kokemusta tai ajatuksia seuraavasta...
Itse olen 32 ja aikaisemmasta liitosta 2 murrosikäistä tyttöä 14 ja 12 vuotiaat lapset, ero takana 9 vuotta sitten ja nyt uuden kumppanin kanssa naimisissa ja yhteiseloa 4 vuotta.
Miehelläni ei ole lapsia ja nyt biokelloni tikittää ja olen alkanut potea lievää ""vauvakuumetta"" mutta pelottaa.
En uskalla ryhtyä siihen enää uudestaan vaikka toisaalta taas haluaisin.
Murrosikäiset lapset vievät voimia ihan tarpeeksi... mutta taas unelmoin pienestä uudesta perheen jäsenestä.
Mieheni ei painosta, mutta pelkään jos odotan vielä niin raskaus ei pian onnistu. Vai jäikö yh-ajasta kammo kun yksin vastasin koko perheestä..... kertokaa kokemuksia tai mielipiteitä.... Iltatähden haaveilijat

Heippa Mykerö!

Minä on 39 ja mies 51. Yhteinen vauvamme syntyy 28.11.
Minulla ennestään 2 lasta 15 v ja 11 v. Lapset odottavat kuin kuuta taivaalta tätä lastamme. Ovat aivan innoissaan.
Minulla takana erosta 8 vuotta. Uusioperhettä eletty vajaa 2 vuotta.

Minulla vauvakuume iski myös tavattuani mieheni. Emme ole naimisissa. Aivan innoissaan olemme kaikki ja tuskin malttaa odottaa, että vaavin saisi kainaloonsa.

Ole rohkea vaan. Todellakin biologinen kello tikittää ja välttämättä lasta ei niin vain tule. Itselläni meni siihen yli vuosi ja 1 keskenmenokin. Minulla ei ole ollut koko aikana pelkoa, että jäisin yksin. Olen luottanut täysin tulevaan isukkiin. Meillä tämä on siinä mielessäkin todella odotettava uusi asukas, kun miehellä ei ole ennestään lapsia.

Rohkeasti vaan eteenpäin jos vain vähänkään siltä tuntuu!!

Hei
Samankaltaista taustaa täälläkin, tosin ei niin onnelista tätä päivää, kirjoittelen aurinkovauvoissa, ja siellä on muitakin ""vanhoja"" vauvahaaveiloijoita, minä olen 40 ja mies vähän yli, minulla 1 murkkuikäinen ja mies lapseton, yritystä reilu 2 vuotta, ei ketään ole tullut, tämän vuoden alusta lähdettiin tutkimaan syytä, ei löytynyt, nyt tehty 2 ivf-hoitoa, molemmat epäonnistuneet hyvästä alusta huolimatta, nyt juuri suren tiistaina saamaani uutista, mutta ei kuin eteenpäin, ja toivo elää edelleen...
Mutta jos siltä tuntuu liity aurinkovauvaketjuun, siellä meitä on monia, erilaisia elämäntilanteita, kellä ensimmäiaswen yritys, ketä toivoo 5-6 iltatähdeksi...
Onnea rohkeasti yritykseen, ja toivottavasti saatte toivomanne vauvelin...

Kiitos vastanneille.. Ihania kirjoituksia
Eilen keskusteltiin miehen kanssa koko ilta aiheesta oli rauhallista kun lapset (murkut) oli syysloman vietossa pois kotoa.
Keskustelun tuloksena oli sama kuin monta kertaa aikaisemmin että odotetaan vielä....
Ne kahden keskiset hetket (noin 4-5 kertaa vuodessa)
ovat vielä molemmille tärkeitä ja teidämme että vauvan tullessa niitä ei välttämättä saa.. ja murkkujen viemä energia pitäisi saada jotenkin takaisin....
Mutta se päätettiin että viime keskustelussa ajattelimme odottaa yrityksen aloittamista pari vuotta vielä... niin sitä ajankohtaa aikaistettiin tulevaan
kevääseen :-) kiik!!
siirryn nyt aurinkovauvoihin tutkimaan mikä saattaa odottaa meidän parisuhdetta.. pelottaa hiukan.

Yhteistyössä