Iltatähti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unelma

Vieras
Onko täällä muita iltatähdestä haaveilevia? Minkä ikäisiä, ja millaisissa mietteissä?

Itse olen ""vasta"" 36v (eli siis aika nuori iltatähden haaveilijaksi). Eniten hirvittää se, miten jaksan mahdollisen tulevan raskauden. Aikaisemmatkin raskaudet ovat olleet vaikeita, eikä ikä varmastikaan tuo helpotusta siihen asiaan. Raskaaksi tulokaan ei tunnu olevan yhtä helppoa kuin nuorempana (puoli vuotta jo yritystä takana). Toisaalta uskon, että nauttisin vauvasta ihan toisella tavalla kuin aikaisemmin. Vauvan hoitaminen olisi ns. vanhan kertausta, ja isommat lapset ovat jo varsin omatoimisia.

kiva kuulla, että löytyy muitakin ""vanhoja"" haaveilijoita. Itse olen 34 vuotias ja ennestään kotoa löytyy yksi 11-vuotias eli edellisestä raskaudesta on aikaa. Tosin on mieskin tuossa välissä vaihtunut, joten osaltaan ihan ymmärrettävää. Nykyinen mies on 32-vuotias eli luulisi, että jo valmis isäksi. Ei tunnu oikein tajuavan, että naisen iällä on tässä hippusen enemmän merkitystä. Oman taustani voit lukea ketjusta ""edellisestä raukaudesta jo aikaa"", johon ei tosin kukaan ole vielä vastannut :(. Mutta toivossa täällä yhä eletään. Pelkään tosin, että se raskaaksi tulo ei enää tuosta vaan onnistu ja nyt olen alkanut tikuttamaan ovistakin. Jatketaanpa ajatusten vaihtoa tästä.

Yhteistyössä