iltatähti tulossa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virtaska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

virtaska

Uusi jäsen
31.10.2004
26
0
1
Täällä äiti, joka on aivan himpun verran alle 40, mutta tunnen itseni paaaaaljon vanhemmaksi!!! :D
Joten tulin tänne, enkä tuonne 30-40 porukkaan.
Esikoinen on pian 22 ja odottaa esikoistaan, minä pääsisin myös tuonne mummo-ryhmään :D
Seuraava 19v, 16v, 11v ja nuorin 2,5v.
Ja nyt siis plussasin! La heinäkuun alkupuolella.
Olen "kärsinyt" kroonisesta vauvakuumeesta ja tuon nuorimmaisen jälkeen on ollut kolme keskenmenoa. Enkä tiedä nytkään USKALLANKO iloita tästä tulevasta....
Aikaisemmin ei keskenmenoja ole ollut, joten kait se ikä vissiin vaikuttaa :'(
Suuntaan tästä nukkumaan, huomenna on tooooosi aikainen herätys ja töihinmeno.
Tsemppiä muillekin "vauvakuumeisille" "mummo-ikäisille"!!
Äskeisestä ei tartte sitten loukkaantua ;)

Onnea kauheen paljon :hug: Mulla vauvakuume jyllää,mut oon liian kriittinen uskaltaakseni tehä sitä toista iltatähteä :/ Meillä olikin aika saman ikäisiä muutama muksu (mulla esikoinen täyttää maaliskuus 21v,poika 19 ja iltatähti 2½v)
Mutta onnellinen oon puolestas, että vielä jaksat =) =) =)

Paljon Onnea! :flower:
Minä täytän joulukuulla 42 v ja mulla on tämän vuoden heinäkuussa syntynyt aiiivan ihana iltatähti-poikanen :heart: . Vanhin lapsi on 16 v ja keskimmäinen 4 v.

voi miten ihanaa! Onnea :flower:
minä sain nuorimmaisen 41 vuotiaana ja täytyy sanoa että nämä kaksi viimeistä ovat olleet helppoja lapsia ja joka suhteessa oli helppoa, raskausaika, synnytys ja vauva aika. :)

Kiitos kaikile! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin.
Testin tein vasta eilen, ja oli pakko heti kertoa jollekin ;)

miehelle tietysti kerroin ihan ekana :D

muille ei kerrota, ennenkuin on varmaa ettei keskenmenon vaaraa enää ole.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2004 klo 15:34 taapero kirjoitti:
Hei!!
Täällä 44-vuotias äippä,kahdeksas lapseni syntyi 31.10.2004 odotus sujui ihan hyvin,samoin synnytys...koko perhe on onnesta sekaisin.. :wave:
Hei!!Olisi kiva tietää millaiset ikäerot ovat lapsillasi ja mikä ikäero erityisesti näillä kahdella viimeisellä?(uteliaana kyselen, kun v.kuume TAAS jyllää ja nyt viisi lasta ja ikäero kahden viimeisen välillä 2v.3vk,nuorin nyt siis 9kk...)...uskaltaako sitä vielä..ikää kohta 40v..Kiitos jos vastaat!

Hei!!!
Lasten iät 20v,19v,17v,13v,12v,10v,3v5kk ja 1viikon vanha..
Odotus sujui ihan hyvin närästys vaan vaivasi,mut muuten olin ihan hyvässä kunnossa.Kävin lapsivesitutkimuksessa näissä kahdessa viimeisessä raskaudessa.Kysele lisää...nyt täytyy lähtee poitsua imettää... :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2004 klo 09:05 taapero kirjoitti:
Hei!!!
Lasten iät 20v,19v,17v,13v,12v,10v,3v5kk ja 1viikon vanha..
Odotus sujui ihan hyvin närästys vaan vaivasi,mut muuten olin ihan hyvässä kunnossa.Kävin lapsivesitutkimuksessa näissä kahdessa viimeisessä raskaudessa.Kysele lisää...nyt täytyy lähtee poitsua imettää... :wave:

piti oikein moneen kertaan laskea että montako lasta sinulla on. sain 8 lasta. Täytyy nostaa hattua sinulle! tai teidän perheelle! Onpa komea perhe! :) :wave:

Onnea hirveästi tulevasta vauvasta! :flower: Ja kaikille muillekin teille rohkeille äideille tahdon toivottaa kovasti onnea! Itse olen juuri 36 täyttänyt kahden lapsen äiti (12 ja 10-vuotiaat) ja nyt on menossa rv 31+6. Itse on välillä miettinyt tulevaa jaksamistaan, mutta te olette positiivinen esimerkki siitä, että kypsemmälläkin iällä niitä lapsia voi tehdä! :heart:

Yhteistyössä