Iltasanomat: "Kommentti: Onko Sanna Marin pihalla vai armoton populisti?"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Persuille kelpaa vain rajojen sulkeminen maahanmuutolta. Niin olen asian käsittänyt.
Eurooppaan vyöryy kiihtyvällä tahdilla väkeä Välimeren takaa ja asialle on vaikea pistää hanttiin.
Keksikää uusia teemoja puolueeseenne ja opetelkaa kauniit käytöstavat.
Niin eli ongelman ratkaisu ei kelpaa kun se olisi ristiriidassa sen ongelmia aiheuttavan politiikan kanssa, jota sinä ja kaltaisesi kannatatte. Noinhan se menee ja sen takia näitä ongelmia ylipäätään on ja sen takia persut voivat ainoastaan sanoa mitäs minä sanoin.

Mutta turha väittää, että ei ole sanottu. Kyllä on sanottu ja 1990-luvulta asti. On kerrottu mitä ongelmia on tulossa ja miksi ja miten ne voidaan välttää. On kirjoitettu netissä, on selitetty a-studiossa ja on sanottu eduskunnassa. Se politiikka ei vaan ole ollut tarpeeksi suosittua ja siksi nyt on ongelmia ja se pitää hyväksyä.
 
vierailija
"Kotimaisia kieliä puhuvat lapset uhkaavat jäädä vähemmistöasemaan suurten kaupunkien päiväkodeissa, ja Suomessa on jo nyt päiväkoteja joissa ei ole enää yhtään suomen kieltä puhuvaa lasta."
 
vierailija
Niin eli ongelman ratkaisu ei kelpaa kun se olisi ristiriidassa sen ongelmia aiheuttavan politiikan kanssa, jota sinä ja kaltaisesi kannatatte. Noinhan se menee ja sen takia näitä ongelmia ylipäätään on ja sen takia persut voivat ainoastaan sanoa mitäs minä sanoin.

Mutta turha väittää, että ei ole sanottu. Kyllä on sanottu ja 1990-luvulta asti. On kerrottu mitä ongelmia on tulossa ja miksi ja miten ne voidaan välttää. On kirjoitettu netissä, on selitetty a-studiossa ja on sanottu eduskunnassa. Se politiikka ei vaan ole ollut tarpeeksi suosittua ja siksi nyt on ongelmia ja se pitää hyväksyä.
Kopioit vain osan #45 viestistäni.
Olen asunut vuosikymmeniä kaupunginosassa, jossa on runsaasti pakolaisia. Tähän päivään asti voin sanoa käsi sydämelläni etten ole kohdannut mitään ongelmia. Olo on kuin ulkomailla ja missään en ole nähnyt kahnauksia kantasuomalaisten kanssa. Lähiseudulla on maahanmuuttovirasto.
Tämä palsta ei edusta keskivetonäkemystä suomalaisten mielipiteistä. Palstalle ajautuu väkeä, joka näkee asiat mustavalkoisina.
Jos heitän huumorimielessä lauseen ”hemmottelen ADHD:ni palstariesani Setis takia (hän ei pysy kärryillä kirjoituksissani ja on leimannut minut ko. vaivan potijaksi)
hän heti kärppänä tulee toteamaan harmaana tai rekkautuneena, että sitä minä jo alunperin ajattelinkin.
Ei tällaisen porukan kanssa synny järkevää keskustelua.
Suomalaiset ovat aina olleet viinaanmenevää ja väkivaltaista kansaa.
Olen aina pysytellyt erossa miehistä, jotka käyttävät aseita ja metsästävät eläimiä.
Urheilijat ovat tosikoita. Kun jatkan karsimista seulaan jää vähän tyyppejä, joiden kanssa viitsin vaihtaa ajatuksia.
Olen aina viihtynyt parhaiten ulkomaalaisten kanssa. Lähdin nuorena ulkomaille ja jouduin palaamaan tänne junttilaan vaikean allergiani takia. Suomessa on hyvä terveydenhoito. Sairaus todettiin myöhemmin ja sen kanssa olen elänyt tasaista elämääni. Jos vielä hommaan uuden miehen, taatusti hän on ulkosuomalainen.
Tykkään kielistä. Seuraan aika vähän kotimaista mediaa. Muut kielet ovat kauniimpia korvaani. Mamujen pulputuksesta tulee kotoisa ja turvallinen olo.
 
Kopioit vain osan #45 viestistäni.
Olen asunut vuosikymmeniä kaupunginosassa, jossa on runsaasti pakolaisia. Tähän päivään asti voin sanoa käsi sydämelläni etten ole kohdannut mitään ongelmia. Olo on kuin ulkomailla ja missään en ole nähnyt kahnauksia kantasuomalaisten kanssa. Lähiseudulla on maahanmuuttovirasto.
Tämä palsta ei edusta keskivetonäkemystä suomalaisten mielipiteistä. Palstalle ajautuu väkeä, joka näkee asiat mustavalkoisina.
Jos heitän huumorimielessä lauseen ”hemmottelen ADHD:ni palstariesani Setis takia (hän ei pysy kärryillä kirjoituksissani ja on leimannut minut ko. vaivan potijaksi)
hän heti kärppänä tulee toteamaan harmaana tai rekkautuneena, että sitä minä jo alunperin ajattelinkin.
Ei tällaisen porukan kanssa synny järkevää keskustelua.
Suomalaiset ovat aina olleet viinaanmenevää ja väkivaltaista kansaa.
Olen aina pysytellyt erossa miehistä, jotka käyttävät aseita ja metsästävät eläimiä.
Urheilijat ovat tosikoita. Kun jatkan karsimista seulaan jää vähän tyyppejä, joiden kanssa viitsin vaihtaa ajatuksia.
Olen aina viihtynyt parhaiten ulkomaalaisten kanssa. Lähdin nuorena ulkomaille ja jouduin palaamaan tänne junttilaan vaikean allergiani takia. Suomessa on hyvä terveydenhoito. Sairaus todettiin myöhemmin ja sen kanssa olen elänyt tasaista elämääni. Jos vielä hommaan uuden miehen, taatusti hän on ulkosuomalainen.
Tykkään kielistä. Seuraan aika vähän kotimaista mediaa. Muut kielet ovat kauniimpia korvaani. Mamujen pulputuksesta tulee kotoisa ja turvallinen olo.
No hyvä, että juntit osaavat edes allergioita hoitaa. Missä kehitysmaassa ei osata allergioita hoitaa?
 
vierailija
Kopioit vain osan #45 viestistäni.
Olen asunut vuosikymmeniä kaupunginosassa, jossa on runsaasti pakolaisia. Tähän päivään asti voin sanoa käsi sydämelläni etten ole kohdannut mitään ongelmia. Olo on kuin ulkomailla ja missään en ole nähnyt kahnauksia kantasuomalaisten kanssa.
Koska kommentoin vain osaa viestistäsi, kopioin vain osan viestistäsi. Se on hyvä, ettei sinulla ole ollut ongelmia. Minulla on ollut. Tilanne on nyt siis 1-1. Vai pitäisikö sitten kuitenkin katsoa esim. niitä tilastoja? Valtava yliedustus rikoksissa ja sosiaaliturvan käytössä yhdistettynä nyt pikkuhiljaa myös uutisiin valuneeseen ongelmaan jengiytymisen ja vastaavan suhteen johtaa siihen, että voidaan hyvällä omatunnolla huutaa persuleiristä, että mitäs me sanottiin!?

Ja sinun mukaasi kyseessä on vain vaaliteema nyt kun asia on tapetilla, vaikka siitä on puhuttu niin kauan kuin Perussuomalaiset on puolueena ollut olemassa. Se on ollut yksi niistä kantavista teemoista aina. Ja sinun mielestäsi nyt voisimme pohtia mistä asia johtuu kun se on suorasanaisesti sinulle ja kaikille muille kerrottu kerta toisensa jälkeen viimeisen 30 vuoden aikana. Mutta kun se ei ole kelvannut, vaan korvat on pitänyt painaa umpeen ja hokea lällällällälläl.... en kuule, en kuule!
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Viimeisen 30 vuoden aikana mamujen määrä Suomessa on noussut 50.000->500.000. Jos sama tahti jatkuu, niin 30 vuoden kuluttua mamuja on 5.000.000. Onko se riittävästi?
 

Yhteistyössä