Kuvia siis kaipaillaan (voi laittaa sanoinkin, jos ei löydy kuvia), mielellään uusia.
Mie laitan illemmalla, suottaapi mennä yöhönki, mutta laitan
Mie laitan illemmalla, suottaapi mennä yöhönki, mutta laitan
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mäkään en kuvia laita, mutta tein äsken sitä paljon puhuttua avokadopastaa. Pecorino-juustoa ei täältä perähikiän marketeista löydy mutta hyvää tuo pasta on...huomaan ottavani sitä koko ajan lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29589256:Laitaha resepti niin testaan täsä joskus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29589404:Vastahan se on päivällisaika, mitä te iltapalasta puhutte...
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29589406:Hei BD, minkälaista mantelijuomaa - hörpsis slurpsis-hymiö*
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29589447:Onko sulla lasipää masennus tai jotain?
Mäkin olen usein päiväkausia syömättä kun en jaksa käydä. Nyt olin tosin vain yhden päivän, mutta hiljan olin 6 päivää. En silti syö jatkuvasti vaikka sitä ruokaa olisikin, ajattelen että nytkin on taas vähintään viikoksi riitettävä.
Eikä pitkän paaston jälkeen hirveästi mene alaskaan.
Eli paketin toista pirkan pitsaa, margherita tms. lämmittelen tänään aurajuustolla tuunattuna.
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29589456:Juu, olen Alprot maistanut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29589587:Juu, eihän se jatkuva syömättömyys hyväksi ole tietenkään, mutta näillä eväillä mennään. Kumma vaan ettei tässä silti laihdu ollenkaan, vaikka 10 paastopäivääkin kuussa tulisi![]()