Iltapäivän "yllätys" (turhis )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZäDäM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZäDäM

Aktiivinen jäsen
31.01.2008
3 633
1
36
Mulla oli tänään varattu h-lääkäri aika. Luulin että katsotaan purukalustosta otettua röntgen kuvaa ja päätetään sitten milloin poistetaan viisuri. Tämä siis siksi koska viisurin ientulehtui viime viikolla ja otettin röntgen.

No mitä tuumas täti? Poistetaan se nyt vaan saman tien kun on sen verran "helppo" ja sulla on sopivasti ab-kuuri päällä. :O Kyllä rupes kädet tärisee.

No ei muuta kuin puudutuspiikkiä ikeneen ja hammas irti.

Puudutus on lakannut yhden särkytabletin otin, nyt jomottaa kerkiääköhän helvetti irti ennen toista särkytabelttia, jonka otan ennen nukkumaan menoa?

Kyllä kunnallisellakin näköjään osataan olla sukkelia kun päivysytksen kautta menee.

Mulla kävi vähän samantyyppisesti, toisessa päässä vain.

Häpyhuulissa luomi ja olin jo pitkään kerännyt rohkeutta mennä pyytämään sen poistoa. Iso ja häiritsevä.

Menin sitten papa kokeeseen ja pillereiden takia tarkastukseen ja päätin että nyt mie kysyn.

Tohtori katsoi luomea ja totesi että eihän meillä tässä kiirre ole, hän nappasee sen samantien pois.
Voi kääk!!!
Äkkiähän se oli ohitse eikä ollut iso juttu. Mutta tuli vain niin yllätyksenä.

Eipähän ennättänyt miettiä asiaa etukäteen.

Voihan siinä niinki käyä. Mää menin kunnalliselle näyttämään ja piti vaan sopia poistoaika...mut kappas, niil oliki aika pian ja siltä reissulta palasin hammasta köyhempänä. Toinen otettiin siitä 5pv kuluttua. Vaikka se eka oliki ylläri ni parempi silleen kun ei tarvinnu päiväkausia kotona oottaa ja jännätä.
Ja toinen ylläri tuli kun menin tk-lekurille näyttämään kynsisientä ja arvioon vain...no, silläpä oliki aikaa ja nappas samantien kaks kynttä pois. Eipä ehtiny kotona pelätä puudutuspiikkejä jne.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä