iltapäiväkerho lapsille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murehtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murehtija

Vieras
kuinka vaikeaa on saada iltapäiväkerho ekaluokkalaisille kun nyt selvinnyt et miehen työ alkaisi 1.9. ja itse olen kans töissä joko kuuteen tai kahdeksaan.
jos eivät saa paikkoja niin joutuisivat olemaan itsekseen koulun päättymisen jälkeen ainakin aina viiteen asti iltapäivästä ja mun mielestä ihan liian pitkä aika tuon ikäiselle...:/...
miten teillä toimittaisiin,kertokaa kokemuksia ja vinkkejä :)

ja kun tänään yritin soittaa henkilölle joka vastaa tästä iltapäiväkerhotoiminnasta niin tietenkin ovat lomilla ja palaavat vasta 2.8. takas töihin,huoh....

Löytyisikö lähistöltä kavereita, joilla on äiti tai isä kotona? Voisiko heille mennä hoitoon iltapäiviksi? Tuntuu kyllä liian yksinäiseltä pitää lapsia noin kauan yksin kotona.

Joissakin kaupungeissa on kuulemma tosi vaikee saada paikkaa, varsinkin mattimyöhästen.. Ja ystäväni kun olis kesken vuotta halunnut että lapset alottas, niin ei käyny päinsä...

Tuolla missä mie olin ohjaajana niin sinne olis kyllä päässy millon vaan, kesken kaiken ja ilman mittään 'varausta' :) Mutta mie olin pienessä koulussa ipohjaaja, kait se vähän vaikuttaa...

Yhteistyössä