Iltalehdessä taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "PohjanAKKA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"PohjanAKKA"

Vieras
Isoista koirista juttua. Siinä sen taas näkee ettei kannata yrittää esittää isompaa egoa kuin mitä on. Tanskandoggi kaatoi miehen, mies kaatui lapsen päälle.
Nainen tuomittiin koiran rotweilerin usutuksesta toisten kimppuun tuhannen e sakkoon. Mikä helvetti se on pakko omistaa iso koira? Näyttää olevan aivottomia varsinkin naiset. Halutaan näyttää että mulla on näin iso koira.

Hmm. Iso koira, pieni koira. Ihan sama, en ymmärrä miksi niitä ei voi kouluttaa, niille ei voi tarjota tarpeeksi aktiviteettejä, liikuntaa ja huomiota. Uskon siihen että moni ottaa koiran ainoastaan ulkonäön perusteella ja sillä syyllä "että nokun mä haluun".

Koirakoulut pakolliseksi kaikille. Ja asennekoulut eräille munanjatkeesta haaveileville.

Uskon kans että koiran ulkonäkö vaikuttaa monen mielipiteeseen siitä, mikä koira hankitaan. Ärsyttää sit ne jotka hankkii rodun joka tarvii paljon liikuntaa tai vaikka aktiviteetteja, eivätkä sit pidä huolta koiran tarpeista...

Mun mielestä huvittavaa on se, että koirien omistajille on jo nykyisellään paljon suuremmat vaatimukset kuin lasten hankkijoille. Lapsen voi hankkia millainen idiootti tahansa, koiran kanssa pitää olla tyyliin huippu-urheilija, huippukouluttaja jne jne. :D

Mun mielestä huvittavaa on se, että koirien omistajille on jo nykyisellään paljon suuremmat vaatimukset kuin lasten hankkijoille. Lapsen voi hankkia millainen idiootti tahansa, koiran kanssa pitää olla tyyliin huippu-urheilija, huippukouluttaja jne jne. :D

No eihän pidä. Mutta joku järki siinäkin pitäisi olla minkä rodun valitsee, kouluttaako koiraansa ollenkaan ja osaako edes vastata sen tarpeisiin.

Ja kyllähän sitä lasten kanssa olemista valvotaan moneltakin taholta, jos et tiennyt.

No eihän pidä. Mutta joku järki siinäkin pitäisi olla minkä rodun valitsee, kouluttaako koiraansa ollenkaan ja osaako edes vastata sen tarpeisiin.

Ja kyllähän sitä lasten kanssa olemista valvotaan moneltakin taholta, jos et tiennyt.

Sulla on ilmeisesti olematon luetun ymmärtämisen taito ja huumorintaju? Tekstissäni oli hymiö perässä, mutta ilmeisesti et ymmärtänyt sen tarkoitusta...

Yhteistyössä