Iltaitku isän kanssa

Meillä on 5 kk ikäinen tyttövauva. Muuten oikein rauhallinen, mutta illalla kun usä on nukutusvuorossa tulee kova itku ja karju. Äidin kanssa tätä ongelmaa ei ole, mutta isälle itkee lähes joka kerta 10-30 minuuttia suoraa huutoa. Päivällä kyllä menee kiltisti nukkumaan isänkin kanssa mutta illalla ei. Mikähän tuohon auttaisi? Isä tekee ihan samat iltatoimet kuin äitikin, eikä muutenkaan pitäisi olla muuta eroa kuin möreämpi tuutulauluääni.

Meillä oli taas toisin päin . Isä sai pojan nukutettua ja äiti ei kelvannut. Jos vieläkin herää
keskellä yötä /nyt 1,9 vuotta) vain isä kelpaa. Johtunee siitä, että itse hermostun itkusta
melko helposti.
Kyllä meillä on se isä, joka yöllä nousee. Minä kelpaan kyllä muuten.
Koettakaa tehdä iltatoimet yhdessä. Meillä tehdään ne aina yhdessä.

Jos olen yksin pojan kanssa silloin kelpaa myös äiti.

B) B)

Meillä oli kanssa samanlaista, mutta nyt on toista :D . Viedään vaan tyttö omaan sänkyynsä ja nukuttajia ei tarvita. Siellähän ähertää ja nukahtaa sitten. Auttoi kun lopetettiin "nukuttaminen". Taisi meidän neitiä ottaa päähän isän naama ja sitten alkoi jo ottaa äidin naamakin päähän. KAit neiti ajatteli että eikös noi voi antaa hänen nukkua. Tyttö kohta 8kk.

Meidän neiti kohta 9kk ja edelleen vain äiti kelpaa illalla nukuttajaksi, jos (kun) on kotona. Päiväunet on eri asia, silloin kelpaa isäkin. Ja meidän neitiä saa tosissaan nukuttaa, huuto alkaa heti jos viereltä poistuu... Kai sitä pitäis alkaa vierottaa :ashamed:

4kk poika meillä ja tänään mun ollessa kaupassa oli huutanut nukkumaan mennessään, nyyhkyttäen nukahtanutkin pieni. Arvasin kyllä että noin tekee kun kauppaan lähdin, eikä sille oikeen mitään voi että äidin tahtoo nukahtaessaan viimeisenä nähdä. Aika imartelevaahan se on. Isälle toki raskasta mutta sekin ihan tottunut vissiin että äiti rulettaa illalla. Nukuttaa tuota ei varsinaisesti tarvitse, vain käydä välillä laittamassa tutti takas suuhun.

Yhteistyössä