Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Tylsää. Ja nuha :snotty:
Odottelen kaveria käymään, mutta se tulee vasta kasilta...
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Tylsää täälläkin. haluaa jotaki toimintaa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Tylsää täälläkin. haluaa jotaki toimintaa!![]()
Sitä vartenhan mie ystävä hyvä tulin palstalle vaikka parempaaki tekemistä olis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Tylsää. Ja nuha :snotty:
Odottelen kaveria käymään, mutta se tulee vasta kasilta...
Mulla on keuhkoputkentulehus ja 39 kuumetta plus että olen ihan tuhottomassa jurrissa... Joten olo on... :snotty: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Tylsää täälläkin. haluaa jotaki toimintaa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Tylsää täälläkin. haluaa jotaki toimintaa!![]()
On sulla muuten tehokas nimimerkki käytössä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Tylsää täälläkin. haluaa jotaki toimintaa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Sain muuten selkäänki taas kunnolla. Exältä. :saint:Olen tässä pari päivää sen seurassa joutunu olemaan (minusta riippumattomista syistä ). Tällä kertaa selvisin mustelmilla eikä edes vi*uta. Se on hyvä puoli tässä kännissä ettei mikään oikeastikaan tunnu enää miltään. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Tylsää täälläkin. haluaa jotaki toimintaa!![]()
En luottais kyllä vaappuvaan iskuporakoneeseen. :/ Sen pitää olla jykevä, tukeva ja pysyä suorassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Tylsää täälläkin. haluaa jotaki toimintaa!![]()
Juu, en muuten enää vaapu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Tylsää täälläkin. haluaa jotaki toimintaa!![]()
En luottais kyllä vaappuvaan iskuporakoneeseen. :/ Sen pitää olla jykevä, tukeva ja pysyä suorassa.
Mutta vaappuvalla tulee näkyvämpää jälkeä :kieh: Riehakasta menoa...
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Sain muuten selkäänki taas kunnolla. Exältä. :saint:Olen tässä pari päivää sen seurassa joutunu olemaan (minusta riippumattomista syistä ). Tällä kertaa selvisin mustelmilla eikä edes vi*uta. Se on hyvä puoli tässä kännissä ettei mikään oikeastikaan tunnu enää miltään. :kieh:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Sain muuten selkäänki taas kunnolla. Exältä. :saint:Olen tässä pari päivää sen seurassa joutunu olemaan (minusta riippumattomista syistä ). Tällä kertaa selvisin mustelmilla eikä edes vi*uta. Se on hyvä puoli tässä kännissä ettei mikään oikeastikaan tunnu enää miltään. :kieh:
![]()
No ei se enää tunnu tuolta ettäSe vaan on hullu. Heti jos otan välikoomaa juomisen lomassa niin se on kimpussa... :heart: |O
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Tylsää täälläkin. haluaa jotaki toimintaa!![]()
Juu, en muuten enää vaapu![]()
Vaappuisit nyt vähän täällä plussalla ympäriinsä niin alkais olla hämminkiä.