Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:Hermot menee |O Tää lähtee röökille just ny.. *kele!
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ai niin huonosti
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ai niin huonosti
![]()
Kai sen niinki voi ilmasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ai niin huonosti
![]()
Kai sen niinki voi ilmasta![]()
No mut lohdutukSEKSI mul ei just nyt pane ollenkaan
|O
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Just saaneena, ei enää mitenkään... pane siis...
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Just saaneena, ei enää mitenkään... pane siis...
Aina valmis :wave: :wave:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Just saaneena, ei enää mitenkään... pane siis...
Aina valmis :wave: :wave:![]()
![]()
kuin sää et oo pubis?
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:No niin... Mä jo ajattelin, että etkö sä muka letkeänä perjantai-iltana ole pubiin päässyt käymään... Onks teil huomenna harkat vai oikeen keikka?
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:No niin... Mä jo ajattelin, että etkö sä muka letkeänä perjantai-iltana ole pubiin päässyt käymään... Onks teil huomenna harkat vai oikeen keikka?
No enhän mä himas olis jos olis keikka =) Pari uutta yritetään nsaada huomen purkkiin. Ja väännetään meitin versioo BAD TO THE BONE biisistä. Raskaampi, mut aika pitkälle muuten sama henki biisisssä
Alkuperäinen kirjoittaja badass:vittu kun PANISKIN!!!!!! |O |O |O :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja badass:vittu kun PANISKIN!!!!!! |O |O |O :ashamed: :ashamed: :ashamed:
no miksei se älyä antaa sulle?
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUYAlkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:No niin... Mä jo ajattelin, että etkö sä muka letkeänä perjantai-iltana ole pubiin päässyt käymään... Onks teil huomenna harkat vai oikeen keikka?
No enhän mä himas olis jos olis keikka =) Pari uutta yritetään nsaada huomen purkkiin. Ja väännetään meitin versioo BAD TO THE BONE biisistä. Raskaampi, mut aika pitkälle muuten sama henki biisisssä
ei vaan huomenna.... mutta ilmeisesti tuo tarkoitti aamupäivällä kolmea... :saint:
Kenen biisi tuo bad to the bone?
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:No niin... Mä jo ajattelin, että etkö sä muka letkeänä perjantai-iltana ole pubiin päässyt käymään... Onks teil huomenna harkat vai oikeen keikka?
ei vaan huomenna.... mutta ilmeisesti tuo tarkoitti aamupäivällä kolmea... :saint:
Kenen biisi tuo bad to the bone?
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Panihan se, ex aikanaan näihin aikoihin ja pisti turpiinkin kun olin tässä kunnossa eli viittävaille palstailemassa :'( ..