Ilta pelastettu!! :P *tositurhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Äijä lähti hakee ittellee syötävää ja samalla mulle herkkuja tosta Nesteeltä :p Mun ois kauheesti jo tehny mieli aiemmin kaikkee suklaata ja vaikka mitä mutta en laiskana viittiny lähtee hakee.. :snotty:

Ja toi äijä on viel sellanen et se ei tuo yhtä karkkipussii.. vaan ihan törkeet määrät :laugh: :laugh:

...mä taidankin tulla teille.... :whistle: meil on ukko taas yövuorossa ja mä käyn kaappeja läpi et pitäis muka jotain naposteltavaa saada...mikä hitto siinä on et yksin tulee tuhottua kaikki mitä vastaan kävelee.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
...mä taidankin tulla teille.... :whistle: meil on ukko taas yövuorossa ja mä käyn kaappeja läpi et pitäis muka jotain naposteltavaa saada...mikä hitto siinä on et yksin tulee tuhottua kaikki mitä vastaan kävelee.. :snotty:

Mä kans kaivoin jo kaikki kaapit mutta mitään hyvää ei tullu vastaan! Varmaan johtuu siitä et mä oon syöny jo ne kaikki.. :D

Söin sit kaks ruisleipää ja pussillisen naposteluporkkanoita, nyt oottelen sit sitä jälkkäriä.. :p

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Mä taas kilahdin mun miehelle, kun toi suklaata kaupasta. Mä kun yritän säästää herkut viikonloppuun ja elellä muuten iisisti. Ja kun tahdonvoima on mitä on :D

No mullekki tuo just nauro että pitäs mullekki vissii laittaa se karkkipäivä.. :o Ei ny sentäs! Hirveetä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä taas kilahdin mun miehelle, kun toi suklaata kaupasta. Mä kun yritän säästää herkut viikonloppuun ja elellä muuten iisisti. Ja kun tahdonvoima on mitä on :D

No mullekki tuo just nauro että pitäs mullekki vissii laittaa se karkkipäivä.. :o Ei ny sentäs! Hirveetä! :D

Mun on ihan pakko vähän rajoittaa tota herkuttelua, muuten alkaa vaa'an viisari uhkaavasti nousemaan. Mä kun en ole niitä onnellisia, jotka voivat syödä mitä vaan lihoamatta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Mun on ihan pakko vähän rajoittaa tota herkuttelua, muuten alkaa vaa'an viisari uhkaavasti nousemaan. Mä kun en ole niitä onnellisia, jotka voivat syödä mitä vaan lihoamatta :kieh:

Mä taasen kuulun just niihin tyyppeihin joilla ei paino nouse millään.. :snotty:

Mut pakkohan se on silti kattoo vähä et mitä sitä suuhunsa laittaa, eihän nää ny varsinaisesti mitää terveellisiä ole vaikkei painoo nostakaan.. :laugh:

Meillä olis karkkia kirjaimellisesti vaikka muille jakaa. Just heitettiin iso kassillinen poiskin kun oli menny päiväykset. Mies kun on saanut näytepusseja ym niin ei niitä sit himoitse samalla tavalla kun ehkä haluis karkkia jos ei sitä ois.
mut se Geishan uus maku... joku caramel... se on törkeen hyvää ja sitä mun tekis nyt mieli mut hillitsen itteni enkä mene hakemaan patukkaa kaapista vaan söin just ison lautasellisen salaattia.

Yhteistyössä