V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä oli tekosyysi alkaa vanhemmiten lihomaan? Sehän on luonnotonta terveellisesti eläville.Toisaalta kun maksa alkaa pettää, ihminen yleensä myös laihtuu. Eli miten sen nyt ottaa.
Lue ihmisen fysiologiaa ja anatomiaa niin ymmärrät että ikä vie lihaksia ja korvaa ne rasvakudoksella. Aineenvaihdunta hidastuu, hormonitoiminta muuttuu....Mikä oli tekosyysi alkaa vanhemmiten lihomaan? Sehän on luonnotonta terveellisesti eläville.
Ei kun se on ihan luonnollista lihoa ikääntyessäMikä oli tekosyysi alkaa vanhemmiten lihomaan? Sehän on luonnotonta terveellisesti eläville.
Miksi luulet minun elävän terveellisesti?Mikä oli tekosyysi alkaa vanhemmiten lihomaan? Sehän on luonnotonta terveellisesti eläville.
Katso katukuvaa! Teinitkin on nykysin kamalan lihavia ja järkytt kuinka paljon näkee rankasti ylipainosia nuoria äitejä joitten miehet on normaalin salskeitaLue ihmisen fysiologiaa ja anatomiaa niin ymmärrät että ikä vie lihaksia ja korvaa ne rasvakudoksella. Aineenvaihdunta hidastuu, hormonitoiminta muuttuu....
En luuleMiksi luulet minun elävän terveellisesti?
No miksi sitten ihmettelit ihmisen lihomista saatesanoilla "sehän on luonnotonta terveellisesti eläville"?En luule
Koska sehän on luonnotonta terveellisesti elävilleNo miksi sitten ihmettelit ihmisen lihomista saatesanoilla "sehän on luonnotonta terveellisesti eläville"?
Joo, mulla oli kuulemma rasvamaksa jo teininä ja olin alipainoinen silloin.Mutta hoikankin maksa saattaa voida pulskasti tai olla jopa lihava.
Miten se liittyy henkilöön, jonka et luule elävän terveellisesti? Eiköhän epäterveellisesti elävälle ole luonnollista lihoa ja olisi luonnotonta olla lihomatta. Silloin olisi syytä epäillä vaikkapa syöpää tjms. Jutuissasi ei ole päätä eikä häntää.Koska sehän on luonnotonta terveellisesti eläville
Samaa hännättömyyttä sanon sinustaMiten se liittyy henkilöön, jonka et luule elävän terveellisesti? Eiköhän epäterveellisesti elävälle ole luonnollista lihoa ja olisi luonnotonta olla lihomatta. Silloin olisi syytä epäillä vaikkapa syöpää tjms. Jutuissasi ei ole päätä eikä häntää.
Mikä oli syy siihen lääkärisi mukaan?Joo, mulla oli kuulemma rasvamaksa jo teininä ja olin alipainoinen silloin.