Ilonan siskolle sopiva nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
pitäisikö olla niin että ne alkoivat I:lla vain saman tyyliset,vai miten?

Ei tartte kyllä iillä alkaa, vaikka oma nimi kyllä alkaa. Ei edes tuu nyt mieleen mitään kivoja iillä alkavia, joten sillä ei ole merkitystä.

Näistä teidän ehotuksista ehkä kivoin voisi olla Lotta Alina. Vaikka kyllä se olivia olis kans... Ähh...vitsi ku vois laitta vaikka Alina Lumi Sofian nimeks, mutta sitten kaikki sanoo, että on liian samanlaiset. Vaikiaa...

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Kuule laita vaan Alina Lumi Sofia! En usko, että sua myöhemmin kaduttaa...päinvastoin, jos nyt se miellyttää ja alat muuta väkertämään niin saattaa kaduttaa jälkeenpäin.

Kiitos, kiva kun tuet mun nimivalintaa. Täytyy vielä pohtia, kun aikaa on. Eihän ilona ja alina ihan samantyylisä kuitenkaan ole. Olis ihana kun olisi Alina Lumi Sofia ja Ilona Anni Maria.

Alkuperäinen kirjoittaja Rii:
Kuule laita vaan Alina Lumi Sofia! En usko, että sua myöhemmin kaduttaa...päinvastoin, jos nyt se miellyttää ja alat muuta väkertämään niin saattaa kaduttaa jälkeenpäin.

Kiitos, kiva kun tuet mun nimivalintaa. Täytyy vielä pohtia, kun aikaa on. Eihän ilona ja alina ihan samantyylisä kuitenkaan ole. Olis ihana kun olisi Alina Lumi Sofia ja Ilona Anni Maria.

ai että tykkään tuosta Ilona Anni Maria yhdistelmästä,ihana :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Rii:

ai että tykkään tuosta Ilona Anni Maria yhdistelmästä,ihana :heart:

Kiitos. :) Kiva kuulla. Meillä onkin ihana spesiaali Ilona täällä.

Yhteistyössä