Ilon vai itkun asia lapsellesi

  • Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Itkun. Täytyy myöntää, että itsekin itkin kun olin ensimmäisiä kertoja yökylässä anoppilassa. Sen verran kauheaa kuunneltavaa oli humalaisten meno. Lapset eivät olekaan koskaan olleet siellä yötä.
 
vieras jatkaa
Minua itketti, kun ajattelin millaista miehelläni on ollut lapsena, kun hän on joutunut kuuntelemaan sitä samaa. Älkää päästäkö lapsianne mummolaan yökylään, jos tiedätte, ettei siellä hallita alkoholin käyttöä. Ei siinä mitään, jos alkoholia käytetään "sivistyneesti", mutta jos tulee tappeluita, kuoleman pelkoa ja muuta vastaavaa, niin se ei ole lasten paikka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras jatkaa:
Minua itketti, kun ajattelin millaista miehelläni on ollut lapsena, kun hän on joutunut kuuntelemaan sitä samaa. Älkää päästäkö lapsianne mummolaan yökylään, jos tiedätte, ettei siellä hallita alkoholin käyttöä. Ei siinä mitään, jos alkoholia käytetään "sivistyneesti", mutta jos tulee tappeluita, kuoleman pelkoa ja muuta vastaavaa, niin se ei ole lasten paikka.
Mun äitiin voi tässä asiassa luottaa eli likalla siellä mieluisa paikka. Likka menee ilolla mummun luo. Exän äitiä likka ei edes tunne kiitos kuningas alkoholin...
 

Yhteistyössä