Ilmoitusasia ettei tarvitse pohtia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Minä EN ole raskaana, vaikka kuukautiseni olivatkin viisi päivää myöhässä. Ja mitä tulee hiusten värjämisiin ja tatuointeihin ja spray-rusketuksiin ja hiuslakkoihin ja meikkaamiseen ja raa'an kalan syömiseen jne. Mitä nyt ikinä keksittekin, niin minä en niitä välttelisi, vaikka raskaana olisinkin! Ainoastaan alkoholin katson olevan tuote, jota vältetään raskaanaollessa ja tupakointi, mutta tupakkaa nyt en käytä muutenkaan enkä juo kahviakaan. Mitä vanhemmaksi tulee niin mun kohdalla ainakin hysteria on hävinnyt jonnekin kokonaan. Altistun työssäni toisinaan jopa säteilylle, bakteereille, viruksille jne. Eipä haittaa mitenkään. Joskus olin minäkin hysteerinen, olin silloin noin 10 vuotta nuorempi. Nykyään olen vain kiukkuinen jos asiat ei suju siten kun olen suunnitellut. Mutta ehkä se onkin onni että minä en ole raskaana. En osais enää yhtään mitään mitä muka pitäis panikoida.

Ok,siis onko joku jo pohtinut noita asioita siun kohalla?

[QUOTE="justiina";24125189]Ok! Minkä ikäinen olet? Onko tämä oletettu raskaus ensimmäinen?[/QUOTE]

Voi pyhä jysäys! Olen 35v ja mulla on 11-vuotias tyttö. Olen ollut kerran elämässäni siis raskaana, en toista kertaa. En siis ollut nyttenkään, vaikka hetken pelkäsin.

Yhteistyössä