Ilmoittaisitko lapsesi kyseiseen tutkimukseen?

Ilmoittaisitko lapsesi kyseiseen tutkimukseen?

  • Kyllä

    Ääniä: 3 33,3%
  • En

    Ääniä: 6 66,7%
  • Olen jo ilmoittanut

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    9
Itse itseäni lainaten. Mainitaanko tässä sanallakaan mistään riskeistä tai haitoista?

Minun mielipiteeni on edelleen se, että jokainen saa tehdä kuten itse haluaa. Esim. laittaa lapsensa kyseiseen tutkimukseen.
Tutkimuksen järjestäjällä on taas vastaavasti vastuu tiedottaa osallistujia riittävästi.

Minun mielestä tuosta puuttuu oleellista tietoa, joka taas tarkoittaa sitä, että joku on voinut tietämättään ilmoittautua mukaan johonkin mihin muuten ei lähtisi.

Lisään vielä sen verran tähän, että itse saattaisin ottaa osaa vastaavaan tutkimukseen, mutta lastani en siihen laittaisi.


 
Lisään nyt tähän vielä tämän verran, että tämä minun aloitukseni ei vaikuttaisi liikaa tutkimusvastaiselta propagandalta.

Tällä palstalla palstailee pienten lasten vanhempia jotka kenties haluaisivat lapsensa tähän tutkimukseen ja tätä kautta he voisivat lapsensa ilmoittaa siihen, jos haluavat, kun alle kaksi vuotias ei varmastikaan sitä osaa itse tehdä.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Tutkimustuloksia alkaa jo olla
Olisi kiva tietää kuinka moni lapsi joutunut lääkäriin haittojen vuoksi ja sanottu että "sattumaa, ei johdu rokotteesta". Näitä on paljon ihan aikuisillakin. Esim naisten kuukautisongelmia yritettiin pistää stressin piikkiin mutta kun tuli liikaa raportoituja oli pakko myöntää että sellainen haitta voi tulla, sanovat että eivät tiedä miksi se aiheuttaa sellaista!! En antaisi lapselleni näin epämääräistä valmistetta. Olen myös kuullut ainakin parista tapauksesta (toinen lähipiirissä) että menopaussin ohittaneella naisella tulee veristä vuotoa.. Pelottaa että mitä tekee tytöille..
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
Laitetaan tämä nyt vaikka tähän:
9 vakavaa haittavaikutusta tähän mennessä. Eikä tuossa ilmeisesti ole vielä rekisteröity kaikkien ykkösrokotteen saaneita lapsia.

Koska tiedämme koronan vaikutukset lapsiin niin tämä on törkeä ihmiskoe etenkin lasten kustannuksella.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä