Ilmoitanko sossuun?

• Viestiketjun aloittaja tarkkailija
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Ei sossuun vaan Keskusrikospoliisille,johan siellä tarttis perustaa uusi yksikkö Kaksplusryhmä :attn:
Juurikin olin tulossa korjaan asiaa, mut onneks sä kerkisit :flower:

KRP tais se oikee osote olla, Herra IsoHerra Heikki Heppi ottaa vastaan natinat!

:LOL: :D . Juu ilmoita vaan koska on vahingollista ellei jopa vaarallista että kuopus on nyt päiväunilla parvekkeella vaunussa ja 6v esikoinen selän takana istuu kun nettaan :D siinä voipi vaikka mun selkä katketa tai jotain sattua.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
:LOL: :D . Juu ilmoita vaan koska on vahingollista ellei jopa vaarallista että kuopus on nyt päiväunilla parvekkeella vaunussa ja 6v esikoinen selän takana istuu kun nettaan :D siinä voipi vaikka mun selkä katketa tai jotain sattua.
Se parveke voi myös romahtaa :attn:

näin
Ehdottomasti. Täällä olen saikulla vatsataudissa ja mikä tahansa vierailija toisi elämääni piristystä. Poliisin ollessa kyseessä ei niin kauheasti ottaisi omatunnolle, jos saisivatkin noron.

Siis huom. Ei mitään poliisia vastaan, mutta moisesta syystä tunkeutuminen meille, niin kyllä kahvitkin keittäisin.

On tää hyvä että joku muistaa todellisetkin asiat. Mä en olis muuten hoksannut että mun pitää mennä tonne lasten leikkeihin mukaan. Eihän lapsi voi leikkiä yksin innostuneesti ilman että äiti neuvoo vieressä miten leikitään. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Ehdottomasti. Täällä olen saikulla vatsataudissa ja mikä tahansa vierailija toisi elämääni piristystä. Poliisin ollessa kyseessä ei niin kauheasti ottaisi omatunnolle, jos saisivatkin noron.

Siis huom. Ei mitään poliisia vastaan, mutta moisesta syystä tunkeutuminen meille, niin kyllä kahvitkin keittäisin.
:LOL: :LOL: :LOL:

Kipeelle äidille poliisinkin vierailu on päivänpiristys...ihan paras!! :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Niimpä muuten :eek: ja kissa lentää siivin partsille ja tukehduttaa tytön jos en seiso oven suussa tuota reilua tuntia :eek: :(

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
On tää hyvä että joku muistaa todellisetkin asiat. Mä en olis muuten hoksannut että mun pitää mennä tonne lasten leikkeihin mukaan. Eihän lapsi voi leikkiä yksin innostuneesti ilman että äiti neuvoo vieressä miten leikitään. :snotty:
Joo, mulla vois noi koululaiset kattoo hivenen pitkään jos menisin kyseleen niitten pleikkajutuista jotain :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Niimpä muuten :eek: ja kissa lentää siivin partsille ja tukehduttaa tytön jos en seiso oven suussa tuota reilua tuntia :eek: :(
Niin! Että kipinkapin seisoon sinne ovelle, mielummin vielä vaunujen viereen, että kuulet tasaisen tuhinan. Hätätapauksessa käy vartiointi myös ovella, vasemmalla kädellä ohjaat toisen leikkejä :whistle:

huh
Lapsi tarvitsee laatuaikaa! Äidit on nenä ruudussa kun lapset tekee samalla ties mitä. Taapero voisi hukkua vessanpönttöön ja nämä nettiäidit ei edes huomaisi mitään ennekuin perse irtoisi tuolista ja menisivät paskalle.

Yhteistyössä