Ilmeisesti perus palsta mamma on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Juoppo, lapsiaan ruumiillisesti kurittava dildo pyllyssään suriseva mamma jolle reimatec on elinehto ja että mies tuo kerran pari kuussa palkkapussit kotiin että itse voi kasvattaa hometta takapuoleensa ja pihdata jonka seurauksena mies juoksee panemassa naapuria, tuttavaa tai vierasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juoppo, lapsiaan ruumiillisesti kurittava dildo pyllyssään suriseva mamma jolle reimatec on elinehto ja että mies tuo kerran pari kuussa palkkapussit kotiin että itse voi kasvattaa hometta takapuoleensa ja pihdata jonka seurauksena mies juoksee panemassa naapuria, tuttavaa tai vierasta.

Höh muhun ei osunu mikään noista.. En ookaan perusmamma *sniff*

Eipä osunutkaan. Mut mähän olen aina ollut 'erilainen nuori'

:kieh:

Näin pitkä "lause", ja vain kaksi pilkkua.... Mutta pisteet kotiin, pisteen muistamisesta, ja isosta alkukirjaimesta

:D :D :D :saint: :saint: :saint:

mitenköhän mun lapsille käy.
ite ajattelin olla just vastakohta tuolle äsken kuvailemallesi äiti mallille :'(

niin ja vinkkinä sulle ap: se dildo tuntuu paremmalta jos sen laittaa jonnekki ihan muualle ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mitenköhän mun lapsille käy.
ite ajattelin olla just vastakohta tuolle äsken kuvailemallesi äiti mallille :'(

niin ja vinkkinä sulle ap: se dildo tuntuu paremmalta jos sen laittaa jonnekki ihan muualle ;)

Tosta voi olla montaa mieltä; se nimittäin oli ainoa joka edes joskus sopii muhun.

:xmas:

|O |O en oo siis palstamamma!! |O |O

ei oo ku yks reiman puku ollu ku löysin huutiksesta ku oli musta enkä perus sinistä halunnu pojalleni... ei oo miestä... kelle antaa tai pihdata... dildoakaan en oo omistanu, enkä edes kädessä pitäny, saati muualla.. juonukki oon viimeksi tos kuukaus sitte ja sitä enne n.2 vuotta aikaa!! noo normaalisti ehkä kerran 2-3kk juon, tos 2v sisäl oli raskaana...

|O |O

muut palstalaiset: saa äititki juoda ja pitää hauskaa ja heillä olla omakin elämä, mun juominen tolleen koska ei vaa maistu useammin.. ei silti tarkota jos säännöllisen epäsäännöllisesti juo useemmin et ois minusta juoppo ja siis ap:n palstamamma :D

Juon tosi harvoin ja sillonkin vaan kun lapset on hoidossa jossain, poikkeuksena saunaolut joskus v-loppusin, mutta jos se luetellaan juopoks, olen juoppo!
Esikoista olen purrut kerran (en kovaa kuitenkaan) kun puri mua monesti ja kumpaakin lasta ottanut tukasta kiinni(en vetänyt!)Olen siis kurittava äiti.
Dildoa en tykkää peppuun työntää (enkä muutakaan sinne).
Yhtään reimatec-pukua ei oo naulakossa roikkunu vielä.
Mies kyllä tuo paksun tilipussin kerran kuussa, mutta saampa tuota itsekkin ihan mukavasti rahaa liitosta!
Ei oo vielä ainakaan havaittu hometta eikä muutakaan kasvustoa takapuolessa, kun liikkuvaista sorttia olen ja pidän itestäni huolta.
Ei käy mies naapurissa, kun ihan täältä kotoa saa tarvittavansa!

Olenko siis perus palstamamma, kun 3/7 osu kohdalleen??? :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä