Ilmastonmuutos osoittautumassa entistä suuremmaksi huijaukseksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

totuus

Vieras
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=20004:climategate-vaeite-ilmastotohtori-manipuloi-rankasti-wikipediaa&catid=10:ulkomaat-paeaeuutinen-&Itemid=6

Eikä ihme, Eurooppa ja USA hytisee kylmyyden ja lumen kourissa ja kylmyys tappaa pahemmin kuin H1N1.

Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
No eihän tuossa ollu kuin yhden hörhön suuruudenhulluus kyseessä. Ei se valitettavasti mitätöi sitä tosiasiaa, että jäätiköt sulaa.

Jäätiköt lisääntyvätkin. Kannattaa lukea www.greenfree.fi

Alkuperäinen kirjoittaja siihen ei toki haluta uskoa kun rokote on otettu:
no tuota,olen tiennyt tuon. millonkohan teille paljastuu että sikis rokotteineen oli vieläkin suurempaa huijausta???

Tai se että rahaa ei ole sosiaalitukeen ja töissä on käytävä. Rahaa on maailma täynnä, rikkaat vaan haluaa pimittää sen ja pitää kaikki itsellään. Tilastot kuitenkin puhuvat karua kieltä, 20% on hallussaan 80% varallisuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja siihen ei toki haluta uskoa kun rokote on otettu:
no tuota,olen tiennyt tuon. millonkohan teille paljastuu että sikis rokotteineen oli vieläkin suurempaa huijausta???

Tai se että rahaa ei ole sosiaalitukeen ja töissä on käytävä. Rahaa on maailma täynnä, rikkaat vaan haluaa pimittää sen ja pitää kaikki itsellään. Tilastot kuitenkin puhuvat karua kieltä, 20% on hallussaan 80% varallisuudesta.

Vai tilastot ne puhuu karua kieltä. Tutustupa markkinatalouden perusteisiin, niin sulle selviää miten tämän homman on ajateltu toimivan - ja se ei kyllä tod oo mikään salaisuus :D

Toisekseen ois ihan hyvä opetella erottamaan toisistaan ilmastonmuutos ja paikalliset säätilan vaihtelut. Sillä pääsee jo pitkälle siinä vaiheessa kun alkaa muodostaa niitä "ihan omia" mielipiteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Joopajoo. Ainahan tää ilmastojuttu on ollut hullujen haahotusta..siis niiden mielestä joilla on rahaa ja valtaa ja hyvin vähän halua muuttaa elämäntapojaan.

Näinpä. Mitä hemmetin välitä sillä sitten on, sulaako ne jäätiköt vai ei? Kyllä silti minun mielestäni ympäristön eteen pitää silti tehdä töitä. Ihan kuin kaikki ilmastonmuutoksen nimissä tehty työ olisi ollut ihan turhaa.

Yhteistyössä