vierailija
JustSe on suuri ku$etus rahallisestikin. Päästökauppa ei ole mitään muuta kuin keino tehdä päästöistäkin bisnestä.
JustSe on suuri ku$etus rahallisestikin. Päästökauppa ei ole mitään muuta kuin keino tehdä päästöistäkin bisnestä.
Lähetystyö vei ajatukset sinne ja nyt on myöhäistä palata entiseenJoo mutta tuo Afrikan väestömäärän kasvu on ihan suoraa seurausta siirtomaavallan ajoista! Eli eurooppalaisten syytä sekin!
Mä en enää keksi keinoja, oon koko ikäni yrittänyt elää kaikkien ympäristösääntöjen mukaan, ja tehnyt kyllä yksilönä tarpeeksi, voi kun te muutkin tekisitte niin!!
Fukushima on hyvä esimerkki.Kertokaa tyhmälle miksi tää maapallo nyt uhkaa mennä elinkelvottomaksi? Joskus oli yli 10 kertainen määrä hiilidioksidia eikä elämä sen takia loppunut.
Juu- rallia ei ole lopetettu vieläkään.Mä kyllä kyseenalaistan koko ilmastonmuutos- hömpötyksen.
Se ei siltikään tarkoita sitä, etteikö pitäisi pätkääkään miettiä, mitä jälkeensä jättää.
niitä on kukaties lukematon määrämuista karttaa poikkeusluvilla viljeltyjä...
mites muuten?Niin ja toki kaikilla ihmisten tekemillä valinnoilla on väliä, asuimme missä hyvänsä. "Pienistä puroista.." jne..
Ilmastonmuutos vihreine siirtymineen on vain valtava bisnes, millä ei ole mitään tekemistä maapallon pelastamisen kanssa. Typeriltä kerätään rahat pous.Kertokaa tyhmälle miksi tää maapallo nyt uhkaa mennä elinkelvottomaksi? Joskus oli yli 10 kertainen määrä hiilidioksidia eikä elämä sen takia loppunut.
Luomukvinoa on hyvä riisinkorvikeNäin. Ja lisäänpä vielä lähiruoan. Kun itse hakee kävellen metsästä sienet ja marjat, ei tarvita toiselta mantereelta lennätettyä gojeja tai acaita.
Kahvia on pakko tuoda muualta. Samoin vaikkapa riisiä. Mutta jälkimmäisenkin voi usein korvata ohralla tai vehnällä.
kylläNiin ja toki kaikilla ihmisten tekemillä valinnoilla on väliä, asuimme missä hyvänsä. "Pienistä puroista.." jne..
että pääsevät avaruusasemalle?Ilmastonmuutos vihreine siirtymineen on vain valtava bisnes, millä ei ole mitään tekemistä maapallon pelastamisen kanssa. Typeriltä kerätään rahat pous.
Jotain kiertotalouttaÄänestäjien ketterää vaihtoa?
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!