V
vierailija
Vieras
Saadaanko maahan jo ensilumi? Ensi viikolla siihen on mahdollisuus
Tulevan joulun lumitilanteesta ei kuitenkaan voi vielä mitään lausua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Valkoiset talvet on peruttu, koska persut ajaa autoilla.Wau! *miettii tohkeissaan miten törkeillä lumiukoilla tänä vuonna hankkii paheksuntaa*
Toivottavasti tänne ihan vetelään tulis kans valkoinen talvi, edes hetkeksi!
Oon kulkenu jo pitkään kimppakyydillä! Ehkä talvi tulee sittenkin!!!Valkoiset talvet on peruttu, koska persut ajaa autoilla.
Mites tämä sinun "kimppakyydit" pitää oikein ymmärtää?Oon kulkenu jo pitkään kimppakyydillä! Ehkä talvi tulee sittenkin!!!
Propagandaa.Eikös pitkän ajan ennusteet lupaa leutoa alkutalvea, eli talvi alkaisi vasta tammikuussa?
Eikun Trump tuhosi talvet lopullisesti kun sanoutuu irti älykkäiden valtiomiesten tekemistä ilmastosoppareistaValkoiset talvet on peruttu, koska persut ajaa autoilla.
Kuukausi enää ja maailma pelastuu ilmastonmuutokselta kun Bidenistä tulee pressa.Eikun Trump tuhosi talvet lopullisesti kun sanoutuu irti älykkäiden valtiomiesten tekemistä ilmastosoppareista
YIPPI AY YEEeeeeeKuukausi enää ja maailma pelastuu ilmastonmuutokselta kun Bidenistä tulee pressa.
Lappi ja pohjoinen on asia erikseenEikös pitkän ajan ennusteet lupaa leutoa alkutalvea, eli talvi alkaisi vasta tammikuussa?
Montako eri ilmastoa Suomessa on?Lappi ja pohjoinen on asia erikseen
Tosi monta.Montako eri ilmastoa Suomessa on?
Ai tietokoneet jotka tekee nykyisin ison osan meteorologien hommista, on jotain propagandakalustoa?Propagandaa.
Sehän on siitä kiinni mitä dataa koneeseen syötetään.Ai tietokoneet jotka tekee nykyisin ison osan meteorologien hommista, on jotain propagandakalustoa?
Mä oon salaliittoihin uskova, mutta jopa mä oon sitä mieltä että ilmasto lämpeää oikeasti.
Eikä meteorologin ennuste ota kantaa siihen, MIKSI ilmasto lämpenee.
Valitettavasti luonnossa näkyy ilmaston lömpeneminen. Sitä ei voi kukaan kiistää.Sehän on siitä kiinni mitä dataa koneeseen syötetään.
Siis pohjoisessa oli lunta viime talvena, etelässä eiMontako eri ilmastoa Suomessa on?
Okkei, onko se silloin kaksi tai kolme ilmastoa?Siis pohjoisessa oli lunta viime talvena, etelässä ei
Väli-ilmasto.Montako eri ilmastoa Suomessa on?
Viime vuonna täällä etelässä oli vain kolme vuoden aikaaVäli-ilmasto.
Meillä on selkeesti 4 vuodenaikaa koko maassa.
Teillä taitaa olla melkolailla subarktista?
Jos en väärin muista niin melkeen puolet!
Täällä missä minä asun niin on samat 4 vuoden aikaa, tuolla pohjoisessa vain 3, syksy, talvi ja kevät. Heidän vuosi on 100 päivää lyhyempi kuin muiden.Väli-ilmasto.
Meillä on selkeesti 4 vuodenaikaa koko maassa.
Teillä taitaa olla melkolailla subarktista?
Jos en väärin muista niin melkeen puolet!
Mikä Algoman mielestä paras kiakkojoukkue?Täällä missä minä asun niin on samat 4 vuoden aikaa, tuolla pohjoisessa vain 3, syksy, talvi ja kevät. Heidän vuosi on 100 päivää lyhyempi kuin muiden.
En seuraa kiakkoa, mutta oon suomalainen silloin , kun Suomi pärjää, kanadalainen, kun Kanada voittaa.Mikä Algoman mielestä paras kiakkojoukkue?