Ilman sukkia saa kiemurrella paljain jaloin :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vaimo on ilman sukkia -tyyppi. Se vei sukat varastoon jo ennen pääsiäistä. Mutta olihan hauska katslella eilen, kun rouva paineli varpaat paljaana räntäsateessa. Lämmintä oli toki yli 5 astetta :D

Tuttavien luona vappulounaalla se sitte kiemurteli paljain jaloin. Oli vissiin aika viileet lattiat. Mutta mä tykkään katella sitä noin. Enkä valita, vaan kannustan kaikkia jättämään sukat pois. Kohta on kesä!

Kotona en pidä sukkia koskaan. Kesällä harvoin ulkona kenkiä. Paitsi autoa ajaessa ja kaupassa. Nyt ärsyttää kun kengät on pakko laittaa lähtiessä jalkaan, on niin törkyinen piha eikä tiedä minkä päälle vielä astuu.

hjullut :D mie käytän sukkia vielä heinäkuussakin :D
villasukkiakaan en pistä pois kun niitäkin tarvitsen aina toisinaan.. mikään ei ole niin kauheaa kuin jäässä olevat jalat

Villasukkia en käytä juuri koskaan. Ehkä joskus jos tiedän että menen -20asteeseen pariksi tunniksi tarpomaan hankeen niin siinä ja tuossa laitanko. Hiekka, kostea nurmikko, silloin tällöin pikku käpy, lämmin asvaltti, ne vain tuntuvat niin kivoilta paljaan jalan alla.
Siinä kohtaa kun ei ole varma saako ulkoa lasinsiruja tai huumeneuloja jalkaan niin kannattaa laittaa kengät jalkaan :/

[QUOTE="Anne";23691627]Kotona en pidä sukkia koskaan. Kesällä harvoin ulkona kenkiä. Paitsi autoa ajaessa ja kaupassa. Nyt ärsyttää kun kengät on pakko laittaa lähtiessä jalkaan, on niin törkyinen piha eikä tiedä minkä päälle vielä astuu.[/QUOTE]

Muutoin sama, mutta autoa ajetaan paljain varpain ja kaupassakin käydään silloin tällöin...

[QUOTE="vee";23691797]Joku kirjoitti täällä aikoinaan, että on kiva palella varpaista. Minusta se on hyvin sanottu. Tykkään![/QUOTE]

Minä olen sanonut, en kyllä tiedä mistä moinen johtuu. Mutta on tosiaan hyvä olla, kun varpaat ovat kylmät. Eikä haittaa vaikka olisivat märätkin:rolleyes:

[QUOTE="vee";23691801]Muutoin sama, mutta autoa ajetaan paljain varpain ja kaupassakin käydään silloin tällöin...[/QUOTE]

Nykyään voisin kai itsekin ajaa paljain jaloin. Ennen se ei käynyt koska jouduin varvistelemaan että sain kytkimen pohjaan plus jäykät polkimet niin se ei paljain jaloin ollut kovin mukavaa.
Kaupassa taas tuntuu olevan minusta vähän liiankin kylmä lattia. Tai ehkä se on myös se pinta, mikä alkaa ärsyttämään kun siellä vajaan tunnin verran tallustelee.

[QUOTE="Anne";23691871]Nykyään voisin kai itsekin ajaa paljain jaloin. Ennen se ei käynyt koska jouduin varvistelemaan että sain kytkimen pohjaan plus jäykät polkimet niin se ei paljain jaloin ollut kovin mukavaa.
Kaupassa taas tuntuu olevan minusta vähän liiankin kylmä lattia. Tai ehkä se on myös se pinta, mikä alkaa ärsyttämään kun siellä vajaan tunnin verran tallustelee.[/QUOTE]

Vaatii vähän totuttelua, mutta sen jälkeen kun rupeaa sujumaan, niin paluuta ei ole :D Kaupan lattiat on varsinkin kylmäaltaiden luona aika viileitä, mutta tuleepahan pidettyä vähän kovempaa vauhtia. Viime kesänä meinas tosin varpaat jäätyä, kun jäin puoleksi tunniksi juttelemaan yhden tutun kanssa. Välillä tuntu että se pidätteli mua tahallaan siinä, kun huomasi että olen paljain jaloin :D

Mä saatan käyttää kesälläkin villasukkia. Mun varpaat ja sormet on aina kylmät kuin jääpuikot ja jos saavat vielä lisää kylmää niin särkevät niin että itkettää :/

Harmittaa kun aina joutuu pitämään hirveesti vaatetta päällä..

hui ui ui.. en pystyis olla ilman sukkia kyllä. Mulla on se, että jos jalat pääsee yhtään kylmettymään, mulle tulee tosi rajut jalkakivut, pakko pitää jalat lämpimänä :)

enkä tykkää kulkea paljain jaloin kesälläkään, menee iho samantien huonoon kuntoon.