Jelena
Kenelle onnistui ottaa asuntolaina ilman säästöä ja omaisuutta? Onko siis tässä tapauksessa toivo tai jäämme ikuisesti vuokralle?
Kiistos vastauksista. :headwall:
Kiistos vastauksista. :headwall:
Entinen asunto on vuokrakaksio ja kun nyt lasta yritetään niin päätettiin että hankitaan isompi kämppäkin..Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 20:58 Jelena kirjoitti:Onpa ihme? Mistä saitte 32 000 rivarikolmio??? =)
Onneksi olkoon! Oliko teillä ennen joku asunto?
Siis minun mies vakituisessa työssä, minä olen kotihoitotukeilla (vuosi vielä) ja opiskelu vielä kesken. Pankissa katsoivat meitä kuin olemme UFO. :'(
Paljonko teillä on nettotulot ja montako henkeä?Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 20:58 Jelena kirjoitti:Siis minun mies vakituisessa työssä, minä olen kotihoitotukeilla (vuosi vielä) ja opiskelu vielä kesken. Pankissa katsoivat meitä kuin olemme UFO. :'(
no mahtaa olla aika rähjäAlkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 20:43 alabama kirjoitti:Me ostettiin tänään juuri asunto.Rivarikolmio.
Maksoi 32 000 ? ja saatiin laina vaikkei säästöjä olekaan ja mies määräaikaistyössä,ei vakituisessa.
Eli saatiin me ainakin.
Miksi ihmeessä olisi rähjä? Katsopas, kun kaikki ei asu pääkaupunkiseudulla. Anoppi osti juuri hyvökuntoisen kerrostalokolmion 28000 eurolla. Että revi siitä!Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 10:22 vieras kirjoitti:no mahtaa olla aika rähjä
32 000e ei kyllä luulis kummosta saavan.
tollaisen lainan pankki myöntää varmaan kelle vain! yleensä kyllä tarvitaan rahaa monta kertaa tuo summa.
Älyllinen elämä on siis oikeasti kehäkolmosen ulkopuolella, miten voi olla totta yhä edelleen, ettei siellä pääkaupunkiseudulla tiedetä muun Suomen asuntohinnoista mitään... Kyllä täältä Turun seudulta irtoaa komea asunto tuollakin hintaa.Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 13:17 Vieras kirjoitti:\Miksi ihmeessä olisi rähjä? Katsopas, kun kaikki ei asu pääkaupunkiseudulla. Anoppi osti juuri hyvökuntoisen kerrostalokolmion 28000 eurolla. Että revi siitä!Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 10:22 vieras kirjoitti:no mahtaa olla aika rähjä
tollaisen lainan pankki myöntää varmaan kelle vain! yleensä kyllä tarvitaan rahaa monta kertaa tuo summa.
Itseasiassa ihan hyväkuntoinen.Mutta silti halutaan siitä enemmän mein näkönen joten vaihdetaan tapetit ja maalaillaan kattoo jne.Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 10:22 vieras kirjoitti:\no mahtaa olla aika rähjäAlkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 20:43 alabama kirjoitti:Me ostettiin tänään juuri asunto.Rivarikolmio.
Maksoi 32 000 ? ja saatiin laina vaikkei säästöjä olekaan ja mies määräaikaistyössä,ei vakituisessa.
Eli saatiin me ainakin.
Taisi sanoa, että turun seudulta, ei turusta. Siis tarkoittaa lähikuntia myös.Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 14:44 Aika halvalla kirjoitti:Ai saa vai? Turusta? No minähän kävin www.etuovi.com ja laitoin hakuun Turusta ihan minkä tahansa alueen kolmion kaikki asumismuodot huomioiden. Ainoastaan asumisoikeusasuntoja löytyi tuolla 32 000 ?.....
Me ostimme paritalon(siis koko talon)40000eerolla,valmistumisvuosi -89, oli vähän viimeistelyä vaille.Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 13:17 Vieras kirjoitti:\Miksi ihmeessä olisi rähjä? Katsopas, kun kaikki ei asu pääkaupunkiseudulla. Anoppi osti juuri hyvökuntoisen kerrostalokolmion 28000 eurolla. Että revi siitä!Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 10:22 vieras kirjoitti:no mahtaa olla aika rähjä