Ilman kuukautisia ei voi tulla raskaaksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nellustiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nellustiina

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
5 360
5
38
Kannattaako ehkäsyä käyttää? Synnyttäny pian 3kk sitte imetys on loppunu ja menkoista ei tietoakaa. Mulla ei oo 7v tullu menkkoja ilman terólutteja ja ollaan oltu ilman ehkäsyä 5v ennenkö tärppäs kakkosraskaus.
Mut mietin et ei haluta lisää lapsia niin uskaltaako olla ilman ehkäsyä? Mä en halua mitää hormonaalista ja kortsut :x ja jos käviis niin et tuliski raskaaks niin tottakai pidettäs.

Lääkäri vaan sanoi et siihen ei kannata luottaa vaikka ´menikin monta vuotta ennekä tärppäs mut sitä en hoksannu sanoa et jos mulle ei tuu menkkoja taas ollenkaa..

ja juu käytetään nyt kortsua :D

Mä oon tullut raskaaksi 2 kertaa ilman menkkoja.
Mulla siis menkat tulee noin 2-3kert/vuosi.
Ennen esikoista oli ihan normaali kierto,mut ei sit enää palautunutkaan normaaliksi synnytyksen jälkeen.
Kakkonen oli ylläri vauva,juuri tuosta syystä et menkkoja ei ollut.Niin oli myös tän kolmosen kohdalla et menkkoja ei ollu tullu puoleen vuoteen ja silti raskausuin.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmosta odottava:
Mä oon tullut raskaaksi 2 kertaa ilman menkkoja.
Mulla siis menkat tulee noin 2-3kert/vuosi.
Ennen esikoista oli ihan normaali kierto,mut ei sit enää palautunutkaan normaaliksi synnytyksen jälkeen.
Kakkonen oli ylläri vauva,juuri tuosta syystä et menkkoja ei ollut.Niin oli myös tän kolmosen kohdalla et menkkoja ei ollu tullu puoleen vuoteen ja silti raskausuin.

Onko sulla tutkittu et miks menkat jäi pois? Mulla sama juttu..mulla alko 11v menkat ja siitä lähtien ihan säännölliset ja sain esikoisen ja imetin 11k ja imetys jäi pois niin kerran tuli menkat sen jälkeen ei oo tullu muutaku teroluteilla :/

Yhteistyössä