Ilmakumirenkaat emmaljungiin

Ostin juuri käytettyinä emmaljungan -01 yhdistelmävaunut (erillinen vaunuosa ja ratasosa). Nyt pitkiä kävelylenkkejä kävellessäni huomasin, että rattaita on todella raskas työntää. Edellisissä rattaissa meillä oli ilmakumit.

Onko kellään tietoa, mitkä halvat (ei emmaljungan, maksaa 100e) ilmakumirenkaat niihin kävisi, ja mistä niitä saisi ?

Soittelin tuonne lastentarvikeliikkeeseen ja ne sanoivat, että emman renkaat eivät välttämättä edes kävisi. Onko kellään kokemusta?

Onko kenelläkään kokemusta näistä uusista mustista renkaista, jotka eivät ole umpikumirenkaat? Tekeeköhän niitä joku merkki halvalla?

Mulle kyllä sanottiin, että emman renkaat käy emmaljungiin kun niitä joskus kyselin. Outoa. Kantsii ehkä mennä ihan niiden kärryjen kanssa sinne liikkeeseen näytille.. Ja en kyllä tiedä kuka niitä ilmakenno renkaita valmistaisi, no emmaljunga itse tietysti, mutta muut.

Friikki
Mun sisko tarvis joskus yhden uuden pyörän emmaljungiinsa. Lastentarvikkeessa oli niin tyly myyjä että hermot meni ja mentiin toiseen liikkeeseen, sieltä löytyi halvemmalla sopivat renkaat mitkä ei ollut emmaljungan niis sisko uusi sitten kaikki pyörät. En vaan saa päähäni oliko ne käypäset renkaat briion vai oran. Mutta ne halpis-vaunut (muistaakseni Emma ja Carena), niitten pyörät ei käy.

Yhteistyössä