mies
jos haluat lisää elämää kuolleeseen ja muuten hiljaiseen makuuhuoneeseen, niin syökää miehenne kanssa viikunoita ja banaaneja, ne parantavat seksielämää tutkitusti.
vaikka niin..Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Mitä jos ei oo miestä, niin annanko mä dildolle viikunan ja ite syön sen banaanin?![]()
Ei se dildo tarvi ku patterit. Voithan toki kokeilla tunkee viikunoita sinne pattereiden sijaan, jos toimis paremmin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Mitä jos ei oo miestä, niin annanko mä dildolle viikunan ja ite syön sen banaanin?![]()
Mä aattelin et oltas herkuteltu molemmat, kun tota äijää ei ooAlkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Ei se dildo tarvi ku patterit. Voithan toki kokeilla tunkee viikunoita sinne pattereiden sijaan, jos toimis paremmin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Mitä jos ei oo miestä, niin annanko mä dildolle viikunan ja ite syön sen banaanin?![]()
on mulla sellasiakin. halailkaa ja suudelkaa paljon sekä olkaa pitkään esileikissäAlkuperäinen kirjoittaja C mom:jaa mä luulin että tulee jotain neuvojs josta oikeasti hyötyä![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel