Ilmaa emättimestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pröt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pröt

Vieras
Onko muille tullut synnytyksen jälkeen tällaista ongelmaa... Eli seksin aikana sisään pumppautuu ilmaa ja seksin jälkeen se tulee ulos "pieruäänten" kera. Aivan kivutontakaan moinen ei ole joskaan ei mitenkään eritysen kivuliastakaan. Ilman aiheuttama paine vaan tuntuu ikävältä. Todella ärsyttävä vaiva. Osaisko joku kertoa mistä moinen johtuu ja miten asiaa vois korjata? Paikat ei ainakaan tunnut löysiltä minun tai miehenkään mielestä ja jumpannutkin olen raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen heti kun paikat kesti. Mistä mahtaa olla kyse? Synnytyksestä on aikaa kuukausi.

mulla sama juttu mut lapsi ei kyl tullu alapäästä vaa keisarileikkaukselta..välillä sitä ilmaa on nii paljo et ku se laitta sen sisää tuntuu et jotai on sisällä ku ei mee lopuuasti..:S inhottavaa:S

Iha sama "vika" ja en tosiaan usko että se löysyydestä johtuu, tai sitten en saa jännitettyä siinä tilanteessa, siis jos takaapäi pistelee menemään... Ei muissa asennoissa mene ilmaa, ainakaa mulla.

Juurikin tuossa asennossa ongelma ilmenee. Eikö kukaan osaa sanoa mistä moinen johtuu? Minulle ongelma on tullut vasta synnytyksen jälkeen ja häpeän sitä aika lailla vaikka hölmöä se on kun ei se mistä haittaa. Osaako kukaan kertoa meneekö se ohi vai onko vaiva pysyvä?

Googlella haettua:

"Kysymys: Hei! Mistä johtuu ns. vaginapieru, joka tulee usein yhdynnässä? Onko kyse lihasten löysyydestä?

Vastaus: Pierun kaltainen ääni syntyy yhdynnässä siitä, että emättimeen joutuu ilmaa. Sinne voi joutua ilmaa, jos esim. yhdynnän aikana tehdään sellaisia työntöjä, että penis tulee kokonaan tai lähes kokonaan emättimestä ulos. Kun penis sitten painuu takaisin emättimeen se työntää ilmaa edellään. Sitten, kun emättimessä on jonkin verran tästä johtuen ilmaa se purkautuu sieltä työntöjen aikana uloskin. Yleensä nuorilla naisilla sekä synnyttämättömillä ei ole ongelmia lantionpohjan lihasten väljyyden suhteen, mutta jos kyse on jo synnyttäneestä naisesta voi kokeilla auttaako jumppa tilanteeseen. Ohjeet löytyvät sivuiltamme. Ilmiö, josta kerroit lienee useimmille seksiä harrastaville ihmisille tuttu. Maria Mattsson, Sexpo, 10.11.2003"