ilmaa emättimestä

  • Viestiketjun aloittaja 3-kymppinen ihmettelijä...
  • Ensimmäinen viesti
3-kymppinen ihmettelijä...
Noniin. Nyt olis kiva kuulla asiallisia vastauksia, laitan nyt seksiaiheisen kysymyksen tänne mutta kun erotikkapalstalta tietoa ei ole odotettavissa...

eli kaikkihan me tiedetään tämä kun seksin aikana joskus menee ilmaa emättimeen ja sitten tulee sieltä äänen kanssa pihalle. Noloa, normaalia, mutta MIKÄ tämän aiheuttaa, johtuuko tämä jotenkin naisen värkin tiukkuudesta niinkuin ensimmäiseksi tulee mieleen?

Itsellä ei ole koskan ennen tätä tapahtunut, kuin vasta nykyisen kumppanin kanssa. Onko siis miehen tekniikasta kyse? Vai mitä. Useita kumppaneita, pitkiä suhteita lyhyitä suhteita, ollut ennenkin mutta vain tämän kanssa tämä ongelma :(

Naisen emättimessä tapahtuu "pallolaajentuminen" kun on ollut kauan kiihottneessa tilassa. kaiken järjen mukaan tässä tilassa oleva emätin varastoi sitä ilmaakin helpommin...?

Toinen ihmeellinen seikka, että minulla tuntuu tulevan sitä ilmaa päivittän, vaikka emme ole olleet yhdynnässä. Sellainen pieni "ilmakupla" tai pari, jos tämä nyt yhtään asiaa selventää. En todellakaan tajua mistä tämä johtuu ja pitäisikö tässä suunnitella geishapallojen ostoa vai mitä.
Oudointa siis, että olimme erossa useamman kuukauden aikana, joten ei seksiä sinä aikana, mutta ilmaa tuli silti edelleen päivittäin, vaikka ennen ei IKINÄ.

Osaisiko kukaan siis neuvoa mistä tämä nyt on sitten johtuva ja miten korjattavissa? Ja onko tämä siis edes yleistä...
 
ilmava
Voi joo, mullakin on tämä ikävä vika. Yhdynnässä harvemmin mutta joskus kävellessä pimppi pierii. Todella noloa! Onneksi tätä on tähän asti tapahtunut vain kotona ollessa.
 
Nuppurinen
No niinkuin varmaan itsekin huomaat, ei ongelma johdu nykyisestä miehestäsi, jos kerran kuukauden mittaisen tauon aikana ilmaa oli yhä. Mulla joskus yhdynnässä, lähinnä kun mies tulee takaapäin, niin jotenki pakkautuu tota ilmaa, mutta ei muuten "pimppi piere" ;) Kannattaa varmaan gyneltä kysyä mikä ton sulla aiheuttaa.
 
pieru.
Olettaisin, että kun kysymyksessä on kiihkeä pano, niin partneri saattaa kiimassan ja kiihkossaan harrastaa liian pitkiä vetoja ja työntöjä. Kun kulli muljahtaa pois emättimestä ja kun sen työntää takaisin, niin sillä välillä emätin "huulet törröllään haukkoo henkeä", eli odottaa kiimassa taas mulkun työntymistä emättimeen.

Tässä vaiheessa emättimeen pääsee virtaamaan ilmaa ja kun kulli pumppaa sitä ilmaa emättimen perälle, niin käsittääkseni se purkaantuu uolos aktin ja mulkun poisvedon jälkeen ns, "emätinpieruiksi, tai lörtsypieruiksi". Jokainenhan ymmärtää, että emättimessä olevat liukasteet ja sperma aiheuttavat tuon "lörtsy pieru" efektin.

Nuo ns. "jälkiperut" saattavat johtua toisaaltaan myös e-pillereistä, tai muusta hormonaalisen ehkäisyn aiheuttamista ilmavaivoista, joita jotkut ovat kertoneet kokevansa vaihtaessaan pillerimerkkiä.
 
Pyöränpumppu
Mulla kyllä tuo juttu oli ihan selvästi yhteydessä asentoon ja miehen tekniikkaan. Eli ihan kuten edellinen selosti! Toimi kuten polkuupyörän pumppu, mäntä lykkää ilmaa sisään.

Kemkkumaisinta siinä oli se, että kuplassa ei tietysti tuntenut mitään ja kuivumisen tunne. Hyvä pano muuttui ilmapumpuksi ja täyttyväksi ilmapalloksi, joka sitten tyhjeni väkisellä ihan väärään aikaan!
 
ei enää
Tuo sama onkelma oli itselläni monia vuosia. Olen kahdesti synnyttänyt 34v. Tämä kuitenkin poistui pikkuhiljaa aloittaessani geishakuula treenauksen melko säännölliseen tahtiin. Joten lihaskunnon ollessa nyt hyvä, pörähdykset on jääneet kokonaan pois. Joten jonkinlainen yhteys (ainakin itselläni) oli asiassa tähän lihaskuntoon.
 
Pikkup...u
Hei, "ei enää". Minkälaiset kuulat hankit ja miten usein niillä treenaa? Olen itse samanikäinen, mutta synnyttämätön, silti tuntuu että paikat on löystyneet. Asia tuli varsinaisesti tässä pari viikkoa sitten esille, kun sairastuin pahaan flunssaan. Kun aivastin voimalla tai tuli raju yskänpuuska ja oli pikkuisen pissahätä, niin housuihinhan lirahti jokunen tippa.. Kamalaa.. Eli alkaa ilmeisestikin olemaan todellakin aika alkaa treena ilolihaksia. En vaan oikein ole perehtynyt minkälaiset kannattaisi hankkia ja miten usein treenata? Pidätkö pitkäänkin kerrallaan?

Mulla on jotkut tommoset sincitystä ostetut, mutta ne on kauhean isot ja kun ne kerran törkkäsin sisääni, niin nehän pysyi sisällä ilman mitään "treenausta", ja ulos en meinannu saada millään.
 
ei enää
Aloitin isommilla silikonpalloilla joissa naru yhdistää ne. Pari vuotta niillä, ja nyt saman verran kokemusta näillä pienillä irralisilla kuulilla. Molemmat ostokset seksikaupan hyllyltä olen löytänyt. Kannattaa vaan katsoa laatuun, sillä paremmat ei paljoa enempää maksa.

Kuulien käyttöä olen pyrkinyt tekemään lähes päivittäin edelleenkin. Alussa pidin lyhyitä (n. 1/2 tunnin) jaksoja muutamia päivässä. Nyt yleensä kerran, mutta huomattavasti kauempaa. Tilanteesta riippuen 2-6 tuntiakin on ihan normaalia. Auttavat treenissä vaikka monesti ihan unohdan ne siellä olevankaan muita askareita tehdessäni.
 
pikkup...u
Eli aloitit niillä isoilla, joissa naru yhdistää ne? Mulla on tosiaan semmoiset, mutta ne ei jotenkin oikein tunnu hyviltä. Kokeilin niitä tossa vloppuna uudestaan ja ihan oudot, jotenki. Kun ne törkkää sisälle, niin ei niitä tarvii siellä mitenkään treenata tai pitää. Vai syntyykö se treenaaminen jotenki itsestään ilman mitään supisteluja? Taas oli ihan kamalaa koittaa repiä niitä ulos. Ei ihan suosiolla tule. Yritin vaikka mitä, että ois "lihakset...??" rentoina ja sitte vedin, mutta ei. Pitkän sinnittelyn jälkeen sain ne ulos. Enkä ihan heti niitä ainakaan kokeile.

Mites noi pienet kuulat sitten. Niissähän mitään naruja ei ole. Ihan hirvittää jo pelkkä ajatus, miten ne saa ulos? Onko sitten sulla niin treenatut lihakset jo, että saat ne "sylkäistyä" ulos? Entäs alussa, tipahtaako ne jossain prisman kassalla maksaessa pihalle?? No, ehken nyt ihan ekana menisi kotia pidemmälle kuulat sisällä.
 
maary
Kyllä sen tuntee, jos kuula alkaa pyrkiä ulos sieltä sulkijalihaksen takaa. Minulla pitkään harrastaneena lihakset kyllä reagoivat tähän automaattisesti vetäen kuulat silloin takaisin syvemmälle. Joten ihan huoleti vaikka siellä "prismankassajonossa" onnistuu, ja ihan missä vaan haluan liikkua.
 

Yhteistyössä