ilmaa emättimestä

  • Viestiketjun aloittaja Tuore äiti
  • Ensimmäinen viesti
Tuore äiti
synnytyksestä kulunut 6 viikkoa. Kahteen otteeseen on tällä välin tullut tuolilta noustessa emättimestä ilmaa niin että kauhea rutina oikein kuuluu. Hirveetä jos tuollainen tilanne tulee jossain ihmisten ilmoilla. Onko tämä normaalia? Onko paikat niin löysät vai mistä se johtuu? Kyllä vähän hävettää nousta aamupalapöydästäkin kun mies luulee että pieren ihan pokkana. Tuo rutina kestää useita sekunteja. Miten teillä muilla? Vuotoa on vielä, joten johtuuko se siitä?
 
siis mitäh
Ei kai sun miehen tarvi luulla että piereskelet, voit kai sanoa suoraan että ilma tulee emättimestä.
Itsellä tulee joskus ilmaa emättimestä takaapäin yhdynnässä ja olen sanonut kumppanille että ei ole pierua vaan emättimestä tulevaa ilmaa.
 
Tuore äiti
kyllähän sitä voi tietysti sanoa, mutta on vähän noloa. Mulla on kauhea stressi siitäkin miltä mahtaa eka kerta synnytyksen jälkeen miehestä tuntua ja itestä tietysti kanssa. Onko tuntoa enää ollenkaan jne jne. Tiedän että tää on tyhmää ajatella tällaisia, mutta minkäs teet?
 
Nella
Tuttu efekti. Tapahtuu ajoittain meikäläisellä, vaikka en ole synnyttänyt eli on kyllä joku rakenteellinen juttu. Ei tosin ole niin hallitsematon omalla kohdallani, että pitäisi ihmisten ilmoilla jännittää... onneksi.
 
Myy
Tuttu juttu. Ensimmäisiä kertoja rakasteltiin mieheni kanssa, niin kesken rakastelun alkoi rutista...Arvaatkaapa hävettikö pikkasen? Mies oli ihan, että mistä tuo kuuluu :D No, minähän sitten naurultani justiin ja justiin pystyin selittämään ja naurukshan se koko homma meni hetkeks, mutta ei silti pilannut tunnelmaa. Onneks on huumorintajuinen mies ja yhdessä ollaan edelleenkin. Ei oo kyllä rakastelun aikana sen jälkeen rutissutkaan, mutta muuten kyllä välillä. Rakennekysymys tosiaan ilmeisesti.

Mulla on vielä yksi kaveri, joka aina lukiossa kesken koulupäivän välitunneilla teki käytävillä näitä ""pillupieruja"" eli oli oppinut ""vetämään"" sitä ilmaa emättimeen aina kun halusi ja sitten töräytti... Miettikääpä oliko muilla hauskaa :D?

Mutta ei ollut tarkoitus vitsiksi heittää, vaan ymmärrän kyllä miten harmittaa varsinkin jos ""piereskely"" on hallitsematonta.
 

Yhteistyössä