Illanistujaisista (lähinnä juomapolitiikasta..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miracles

Aktiivinen jäsen
26.04.2006
13 186
1
36
Täytän pyöreitä vuosia viikonloppuna ja olen kutsunut lähimpiä ihmisiä illanistujaisiin.

Ruokatarjoilut alkais olemaan kasassa, mut mietin tuota juomapolitiikkaa.. :snotty:

Tarjoan kuoharit, boolia en meinaa tehdä.
Siideriä ja olutta ajattelin ostaa. Mutta kuinka paljon????? :o :wave:
Jotenkin kuvittelisin, et se joka haluaa pers.eet vetää, tois omat juomat vai?

Kannattaa kuitenkin mainita erikseen, et perseet saa vetää omalla kustannuksella, ettei sitten tuu sanomista. Saunotteko te tai muuta?
Mä en kyllä mitään määrää osaa sanoa, itelleni jos aattelisin niin max 3 pientä pulloa riittäs hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Kannattaa kuitenkin mainita erikseen, et perseet saa vetää omalla kustannuksella, ettei sitten tuu sanomista. Saunotteko te tai muuta?
Mä en kyllä mitään määrää osaa sanoa, itelleni jos aattelisin niin max 3 pientä pulloa riittäs hyvin.

Juu saunoa saa jos haluaa, epäilen et kukaan naispuoleinen ei kyllä sauno, bileet nimittäin alkaa vasta klo 18, kun oon ite vielä töissä lauantaina..

Hitto, kun en tajunnu niihin kutsuihin laittamitään mainintaa noista juomista.. :headwall:

Joo kannattaa mainita et omat juomat mukaan... Aika monella on valitettavasti kuitenki mielessä perseiden vetämiset :D

Meillä on yleensä aika rajaton tarjoilu, MUTTA laskisin sellasen 3-4 plo / naama

Kyllä 3-4 pulloa riittää kun ei kaikki juo niin paljoa ja joku toinen juo sit sen vähemmän juovan pullot. Kuitenki jos on kuoharia ja booli lisänä niin ei pitäis loppua juoma. Ja tietekin voithan ostaa hätävaraksi viiniä jonka voitte sit juoda ite myöhemmin jos jää yli.

Ostat viinapullom ja lantrinkia, niin saavat halukkaat siitä tehä
Laskeskele mielessäs, paljon kukakin saattas juoda

Ja tuttavillehhan voi vielä huomautella, et tuokaa omiakin

Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Kyllä 3-4 pulloa riittää kun ei kaikki juo niin paljoa ja joku toinen juo sit sen vähemmän juovan pullot. Kuitenki jos on kuoharia ja booli lisänä niin ei pitäis loppua juoma. Ja tietekin voithan ostaa hätävaraksi viiniä jonka voitte sit juoda ite myöhemmin jos jää yli.

Boolia ei ollut tarjolla....

pidin tässä yks vkonloppu pippalot meitä oli 10 naista ja saatiin tuhottua 50 siideriä/kaljaa, 2 pulloa kirkasta , 3 litraa viiniä. ajattelin mitä jos olis ollut miehiä joukossa olis mennyt aika paljon enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Ostat viinapullom ja lantrinkia, niin saavat halukkaat siitä tehä
Laskeskele mielessäs, paljon kukakin saattas juoda

Ja tuttavillehhan voi vielä huomautella, et tuokaa omiakin

Jees, tää on hyvä! KIITTI! *omat aivot ei näköjään toimi* :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Älä ressaa, paat vaikka tekstaria heille, et huomaavat ottaa omia mukaan jos näkevät sen tarpeelliseks.
Ja onnea tulevien synttäreitten johdosta! :D :flower:

Kiitos. :hug: Juu, on tässä ressiä ihan tarpeeks muutenkin.. :saint: