SamoinAlkuperäinen kirjoittaja Williviini:kolmosta veikkaisin... ihan sun tähden :saint:
Veikkaan number onea!Alkuperäinen kirjoittaja plääh:1. olen ollut seiskan tähtityttö
2. olen Tuksun ystävä
3. puhun venäjää sujuvasti
tämä on valhe :xmas: 1 tai 2 on siis tottaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:SamoinAlkuperäinen kirjoittaja Williviini:kolmosta veikkaisin... ihan sun tähden :saint:
No näistä vaihtoehdoista on pakko kokeilla onnea kahden anaalin keraAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Veikkaan number onea!Alkuperäinen kirjoittaja plääh:1. olen ollut seiskan tähtityttö
2. olen Tuksun ystävä
Entäs nää:
1. Oon jäänyt bussin alle
2. Mulla on kaksi anaaliaukkoa
3. Jos maistan jäätelöä, niin oksennan
No ei mulla onneksi oo kuin yksi anaaliaukkoAlkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:No näistä vaihtoehdoista on pakko kokeilla onnea kahden anaalin keraAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Veikkaan number onea!Alkuperäinen kirjoittaja plääh:1. olen ollut seiskan tähtityttö
2. olen Tuksun ystävä
Entäs nää:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Veikkaan number onea!Alkuperäinen kirjoittaja plääh:1. olen ollut seiskan tähtityttö
2. olen Tuksun ystävä
Entäs nää:
No sitten 1. Valehtele ainakin, jos ei muuta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:tämä on valhe :xmas: 1 tai 2 on siis tottaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:SamoinAlkuperäinen kirjoittaja Williviini:kolmosta veikkaisin... ihan sun tähden :saint:
Mä niinku laskeskelin, että sullois sellanen fisteliAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:No ei mulla onneksi oo kuin yksi anaaliaukkoAlkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:No näistä vaihtoehdoista on pakko kokeilla onnea kahden anaalin keraAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Veikkaan number onea!Alkuperäinen kirjoittaja plääh:1. olen ollut seiskan tähtityttö
2. olen Tuksun ystävä
Entäs nää:
ykkönenAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:No ei mulla onneksi oo kuin yksi anaaliaukkoAlkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:No näistä vaihtoehdoista on pakko kokeilla onnea kahden anaalin keraAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Veikkaan number onea!Alkuperäinen kirjoittaja plääh:1. olen ollut seiskan tähtityttö
2. olen Tuksun ystävä
Entäs nää:
koska oot tähtityttönä ollu?Alkuperäinen kirjoittaja plääh:1. olen ollut seiskan tähtityttö
2. olen Tuksun ystävä
Huh, no onneks ei oo, ehän mä vois missään kulkia kun kauhia vana seurais perässäAlkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Mä niinku laskeskelin, että sullois sellanen fisteliAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:No ei mulla onneksi oo kuin yksi anaaliaukkoAlkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:No näistä vaihtoehdoista on pakko kokeilla onnea kahden anaalin keraAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Veikkaan number onea!Alkuperäinen kirjoittaja plääh:1. olen ollut seiskan tähtityttö
2. olen Tuksun ystävä
Entäs nää:
No, väittämät 2 ja 3 on tottaAlkuperäinen kirjoittaja menopäällä:1. olen mies
2. olen ollut raskaana ja raskautta ei löydetty
3. olen uinut paskassa
ai perhana, ymmärsinkö väärin....mulla siis yksi vale tässä eli kaksi väittämää on totta. AP taisi laittaa kolme väittämää joista yksi totta?
1 tottaAlkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:1. Olen istunut Suomen pääministerin sylissä.
2. Olen toiminut hiusmallina.
3. Olen julkaissut romaanin.
oikeinAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:No, väittämät 2 ja 3 on tottaAlkuperäinen kirjoittaja menopäällä:1. olen mies
3. olen uinut paskassa
ai perhana, ymmärsinkö väärin....mulla siis yksi vale tässä eli kaksi väittämää on totta. AP taisi laittaa kolme väittämää joista yksi totta?
2. tottaAlkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:1. Olen istunut Suomen pääministerin sylissä.
Arvasit, eli totta on, että oon jäänyt pyöräni kans bussin alle, ja pyörä meni ihan lunastukseen, mut mä selvisin vahingoittumattomana... Mikäs pahan tappaisAlkuperäinen kirjoittaja Williviini:ykkönenAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:No ei mulla onneksi oo kuin yksi anaaliaukkoAlkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:No näistä vaihtoehdoista on pakko kokeilla onnea kahden anaalin keraAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Veikkaan number onea!Alkuperäinen kirjoittaja plääh:1. olen ollut seiskan tähtityttö
2. olen Tuksun ystävä
Entäs nää:
1 on tottaAlkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:1. Olen istunut Suomen pääministerin sylissä.
toi oli aika helppoAlkuperäinen kirjoittaja menopäällä:oikeinAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:No, väittämät 2 ja 3 on tottaAlkuperäinen kirjoittaja menopäällä:1. olen mies
3. olen uinut paskassa