Illan fiilikset ovat mitka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merlion
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Merlion

Aktiivinen jäsen
15.02.2007
11 403
0
36
Taalla hyvat. Olen niin onnellinen. Mies onkin tulossa jo tana yona kotia. Piti olla Suomessa vasta sunnuntaina. Laittoi aiemmin illalla pahaenteisen viestin: tuli matkasuunnitelmiin muutoksia" . Vanhasta kokemuksesta luulin tietysti, etta ei paasekaa viela sunnuntaina.

Muuten taalla on hiljaista. Vaan 2 lasta kotona. Vanhin likka lahti Lappeenrantaan Saimaa Cup:n ja nuorimmainen likka on yokylassa.

Nyt saunaan :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ihan törkeän paskat. Vieläkin huonommat!

No mita? Mika mattaa? :hug:

Tein aloituksenkin tuonne jo tunaroinnistani. Ja kaiken lisäks vauva löi päänsä tänään rappusten kaiteeseen. Seisoin vauva kylkeä vasten ja yhtäkkiä pää kopahti kaiteeseen.

= paska äiti, paska sisustaja, paska leipuri...paska

Ihan hyvät. Tai siis ihana kun työviikko takana ja oon pyhittäny tän illan vaan olemiselle... Huomenna sitten pitää vissiin tehdä jotain kotihommia, esim. haravoida jos ei sada. Esikko liehuu kaupungilla ja kuopus kattoo telkkaria. Mies tulee vasta huomenna ip kotiin. Mutta nyt siis vaan tässä istuskelen =)

Huono omatunto jo valmiiksi.. mies on töissä kuuteen asti ja lapset on jo nukkumassa.. mulla olis järjettömän iso kasa koulutehtäviä odottamassa.. mutta mä tiedän nyt jo, etten saa niitä tehtyä.. olkkarissa odottaa uus Frendit-boxi.. :ashamed:

Kauhea väsy, viimeyönä heräsin elämäni migreeniin enkä ole siitä toipunut vieläkään vaikka särky ja oksentelu menivät jo ap ohi. Tänään taidan mennä ajoissa pehkuihin paikkailemaan univelkaa. Sitten on haiket fiilikset, oli pakko ottaa kohtauslääke ja en saa imettää 24h sen jälkeen, päätin tässä samalla sitten vieroittaa ton kohta 1v. Tietyllä lailla helpottaa kun ei enää tarvi miettiä voiko mitä lääkettä syödä jos vaikka se migreeni tulee, toisaalta haikeaa kun loppui se mun vauvani ruokkiminen. Aika helpolla tää päivä siltä meni ilman tissiä, illalla oli vähän hankala nukahtaa ilman unirintaa. Mutta ei lainkaan niin vaikea kun etukäteen pelkäsin.

Ihan mukavat vaikka kipeenä oonkin. Lapset alkaa olla kunnossa.

4 vee alkaa olla kiva apuri, myös miehen komentamisessa: Tänään haravoitiin pihalla ja mulla salamoi sielussa kun ukonkutjakkeen romppeet on aina levällään pitkin pihaa, juteltiin 4 v:n kanssa jälkien siivoamisesta ja sen tarpeellisuudesta. Nyt se sitten kävi pyytää isin iltapalalle: Kevää työkavusi ja tuu iltapuuvolle :)!

Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
kauanko Merlion saa nauttia puolisonsa seurasta :hug: ...ja hauskaa yhdessäoloa :heart:

vastaaminen kesti hiukan, kavin saunassa. Lento takaisin Koreaan on nailla nakymin 20/10. Tai ainakin siis lento varattu jo sinne

Hirveä syötätys päällä. Koko ajan pitää tässä surffauksen lomassa käydä kaapilla hakemassa jotain. Oon jo syönyt jugurttia, suklaata, porkkanan, banaanin. Yritän pitää terveellistä linjaa, mutta kyllä tuo kermajäätelö pakasteessa himottais kovasti. Muuten olo ok. Lapset nukahtivat tunti sitten, ja tässä on nyt tätä omaa aikaa ihan mukavasti.

Yhteistyössä