Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 21:48 vieras kirjoitti:jep, täälläkin yksi,koska haluan että meillä eletään meidän tavoilla!!
Tai sitten epäkypsiä eroja ja tunnekuohuja!Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 21:23 Vieras kirjoitti:Täällä on hirveästi ilkeitä äitipuolia, tosi kurjaa luettavaa. Voi lapsiraukat :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 15:28 hei kirjoitti:Täällä yksi joka omisti ilkeän äitipuolen.. Siinä ei ole mitään pahaa että lapselle laitetaan samat rajat kuin omillekkin mutta jos sille avioerolapselle tehdäänkin vähän enemmän rajoja kuin omille niin sitten on ongelmia.. Mä en edes uskaltanut jääkaapilla tms käydä kun olin isäni ja äitipuoleni luona :/ ja lisättäköön vielä että äitipuolen omat lapset käyvät aina kun haluavat jääkaapilla yms.. Musta ei tuntunut eikinä että se olis ollut mun toinen koti vaikka niin kuuluisi olla.. Monissa asioissa äitipuoli käytti vain hyväkseen, jotka nyt aikuisena vasta tajuan.. Ehkei se itsekkään sitä huomannut mutta mustasukkainen se oli mulle isästä.. Ja tämähän tietenkin päätyi siihen että en ole enää isäni perheen kanssa väleissä :\| Kannattaa kyllä tarkoin miettiä kohteleeko varmasti sitä avioero lasta samoin kuin omiaan koska voi olla että sitä ei itse edes huomaa välttämättä :/ Itsestäni tiedän että olisin sen verran mustasukkainen jos miehelläni olisi lapsi edellisestä suhteesta että en ottaisi sellaista miehekseni.. koska en halua lapselle mitään traumoja.. Te puhutte aina siitä kuinka sille lapselle on samat rajat kuin omillennekin mutta onko tosiaan näin ?????? miettikää sitä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 15:28 hei kirjoitti:Täällä yksi joka omisti ilkeän äitipuolen.. Siinä ei ole mitään pahaa että lapselle laitetaan samat rajat kuin omillekkin mutta jos sille avioerolapselle tehdäänkin vähän enemmän rajoja kuin omille niin sitten on ongelmia.. Mä en edes uskaltanut jääkaapilla tms käydä kun olin isäni ja äitipuoleni luona :/ ja lisättäköön vielä että äitipuolen omat lapset käyvät aina kun haluavat jääkaapilla yms.. Musta ei tuntunut eikinä että se olis ollut mun toinen koti vaikka niin kuuluisi olla.. Monissa asioissa äitipuoli käytti vain hyväkseen, jotka nyt aikuisena vasta tajuan.. Ehkei se itsekkään sitä huomannut mutta mustasukkainen se oli mulle isästä.. Ja tämähän tietenkin päätyi siihen että en ole enää isäni perheen kanssa väleissä :\| Kannattaa kyllä tarkoin miettiä kohteleeko varmasti sitä avioero lasta samoin kuin omiaan koska voi olla että sitä ei itse edes huomaa välttämättä :/ Itsestäni tiedän että olisin sen verran mustasukkainen jos miehelläni olisi lapsi edellisestä suhteesta että en ottaisi sellaista miehekseni.. koska en halua lapselle mitään traumoja.. Te puhutte aina siitä kuinka sille lapselle on samat rajat kuin omillennekin mutta onko tosiaan näin ?????? miettikää sitä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 15:58 taas tätä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 15:28 hei kirjoitti:Täällä yksi joka omisti ilkeän äitipuolen.. Siinä ei ole mitään pahaa että lapselle laitetaan samat rajat kuin omillekkin mutta jos sille avioerolapselle tehdäänkin vähän enemmän rajoja kuin omille niin sitten on ongelmia.. Mä en edes uskaltanut jääkaapilla tms käydä kun olin isäni ja äitipuoleni luona :/ ja lisättäköön vielä että äitipuolen omat lapset käyvät aina kun haluavat jääkaapilla yms.. Musta ei tuntunut eikinä että se olis ollut mun toinen koti vaikka niin kuuluisi olla.. Monissa asioissa äitipuoli käytti vain hyväkseen, jotka nyt aikuisena vasta tajuan.. Ehkei se itsekkään sitä huomannut mutta mustasukkainen se oli mulle isästä.. Ja tämähän tietenkin päätyi siihen että en ole enää isäni perheen kanssa väleissä :\| Kannattaa kyllä tarkoin miettiä kohteleeko varmasti sitä avioero lasta samoin kuin omiaan koska voi olla että sitä ei itse edes huomaa välttämättä :/ Itsestäni tiedän että olisin sen verran mustasukkainen jos miehelläni olisi lapsi edellisestä suhteesta että en ottaisi sellaista miehekseni.. koska en halua lapselle mitään traumoja.. Te puhutte aina siitä kuinka sille lapselle on samat rajat kuin omillennekin mutta onko tosiaan näin ?????? miettikää sitä...![]()
Mä en ainakaan pystyis kohtelemaan jonkun muun lapsia samalla tavalla kuin omiani vaikka olis miehen lapsia.. Kyllä se on niin että omat on omat ja vieraat on vieraita.. Se olis tietenkin vähän eri asia jos miehen lapset asuis meillä niin sit pitäs olla vähän tarkempi mut ei ne siltikään sais samaa kohtekua kuin omat.. Vielä tosta kodista että eihän se nyt niin mee että etävanhemman koti olis automaattisesti myös erolapsen toinen koti!! Mutta toi sun kirjotukses antoi kyllä mullekkin ajattelemisen aihetta, että kiitos siittä =)
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 16:36 Niina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 15:28 hei kirjoitti:Täällä yksi joka omisti ilkeän äitipuolen.. Siinä ei ole mitään pahaa että lapselle laitetaan samat rajat kuin omillekkin mutta jos sille avioerolapselle tehdäänkin vähän enemmän rajoja kuin omille niin sitten on ongelmia.. Mä en edes uskaltanut jääkaapilla tms käydä kun olin isäni ja äitipuoleni luona :/ ja lisättäköön vielä että äitipuolen omat lapset käyvät aina kun haluavat jääkaapilla yms.. Musta ei tuntunut eikinä että se olis ollut mun toinen koti vaikka niin kuuluisi olla.. Monissa asioissa äitipuoli käytti vain hyväkseen, jotka nyt aikuisena vasta tajuan.. Ehkei se itsekkään sitä huomannut mutta mustasukkainen se oli mulle isästä.. Ja tämähän tietenkin päätyi siihen että en ole enää isäni perheen kanssa väleissä :\| Kannattaa kyllä tarkoin miettiä kohteleeko varmasti sitä avioero lasta samoin kuin omiaan koska voi olla että sitä ei itse edes huomaa välttämättä :/ Itsestäni tiedän että olisin sen verran mustasukkainen jos miehelläni olisi lapsi edellisestä suhteesta että en ottaisi sellaista miehekseni.. koska en halua lapselle mitään traumoja.. Te puhutte aina siitä kuinka sille lapselle on samat rajat kuin omillennekin mutta onko tosiaan näin ?????? miettikää sitä...![]()
Miten sinä joka kerroit kokeneesi äitipuoli-helvetin voisit olla noin lapsellinen?Mielestäni mustasukkaisuus on juuri sitä,lapsellisuutta!EI TAINNUT ELÄMÄ SITTENKÄÄN KASVATTAA SINUA TARPEEKSI...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 21:48 vieras kirjoitti:jep, täälläkin yksi,koska haluan että meillä eletään meidän tavoilla!!
Vähän näinkin meillä olisi jos minusta olisi kiinni.Meillä ei saa olla rajoja niille ex:n lapsille meilläkään. Ja auta armias jos jotain erehdyn sanomaan niin olen paha äitipuoli (miehen mielipide), vaikka mielestäni lapsilla täytyy olla säännöt ja rajoitukset. Itse olen kodista jossa oli kotiintuloajat ja muutkin rajat joita ei sopinut rikkoa(selkään ei kyllä saatu) se oli tehty selväksi ja mielestäni se oli oikea tapa, tiesin vanhempieni välittävän hyvin voinnistani. Jotkut kaverit ovat myöhemmin sanoneet, että he olisivat toivoneet rajoja myös, mutta niitä ei ollut.Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 20:22 soturi kirjoitti:Meillä on kyllä meidän säännöt ja toisaalla saa olla toisen paikan säännöt.Meillä rajat taitaa kyllä olla tiukemmat sillä toisaalla rajoja ei taida olla lainkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2006 klo 14:54 Kaisa kirjoitti:"Kun kerran tämä on viikonlopun vietto paikka, ei täällä ole samoja velvotteita kuin vakituisesti asuville. Esim. kotiintuloajat, siivoukset ja niin edelleen. Ei sitten ole samoja oikeuksiakaan, esim. jääkaapilla käyminen luvatta tai jääkaapilla käyminen ylipäätään.
Kuinka moni haluaa että joku vieras, aikuinen tai lapsi, kävisi teidän kotinne vaate- ja ruokakaapeilla? Käskettekö vieraiden viedä roskat ulos ja siivota vessan? Vaikka se vieras kävisi teillä useinkin, vaikkapa joka iltapäivä, olisi lapsenne hyvä ystävä ????"
Toisen lapsiko VIERAS? Etteikö saa käydä jääkaapilla niin halutessaan?? No huh huh... säälin näitä teidän "viikonloppu vieraita" ei varmasti ole kovin kiva tuollaiseen paikkaan, kotihan se ei ole, tulla.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2006 klo 14:55 minä myös kirjoitti:Kun kerran tämä on viikonlopun vietto paikka, ei täällä ole samoja velvotteita kuin vakituisesti asuville. Esim. kotiintuloajat, siivoukset ja niin edelleen. Ei sitten ole samoja oikeuksiakaan, esim. jääkaapilla käyminen luvatta tai jääkaapilla käyminen ylipäätään.
Kuinka moni haluaa että joku vieras, aikuinen tai lapsi, kävisi teidän kotinne vaate- ja ruokakaapeilla? Käskettekö vieraiden viedä roskat ulos ja siivota vessan? Vaikka se vieras kävisi teillä useinkin, vaikkapa joka iltapäivä, olisi lapsenne hyvä ystävä ??
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 12:37 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2006 klo 14:55 minä myös kirjoitti:Kun kerran tämä on viikonlopun vietto paikka, ei täällä ole samoja velvotteita kuin vakituisesti asuville. Esim. kotiintuloajat, siivoukset ja niin edelleen. Ei sitten ole samoja oikeuksiakaan, esim. jääkaapilla käyminen luvatta tai jääkaapilla käyminen ylipäätään.
Kuinka moni haluaa että joku vieras, aikuinen tai lapsi, kävisi teidän kotinne vaate- ja ruokakaapeilla? Käskettekö vieraiden viedä roskat ulos ja siivota vessan? Vaikka se vieras kävisi teillä useinkin, vaikkapa joka iltapäivä, olisi lapsenne hyvä ystävä ??
onkos se miehen koti sit lainkaan? miehen perheeseen kun kuuluu sinun lisäksesi myös hänen lapsensa, joka ei siis ole hänelle vieras ihminen.. Sinun lapsesi (mikäli ei ole miehen) on hänelle vieras ihminen, jonka kanssa hän on sopeutunut elämään, omat ovat omia ja ihan tuttuja perheenjäseniä,
mutta eihän sen väliä.. sinun kotisihan se on eikä miehen.. saako mies käydä itse jääkaapilla sinun kodissasi? Ja tuo lapsenne ystävä juttu on ihan eri asia. ystävät on ystäviä ja perheenjäsenet perheenjäseniä, eivät lapset tietenkään sinun perheenjäseniä ole mutta miehen perheeseen he ovat kuuluneet jo ennen kuin sinä siihen kuuluit.