Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamika:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Muumimukien keräilijöitä.
Alkuperäinen kirjoittaja mamika:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Liian pitkä talvi...:Alkuperäinen kirjoittaja mamika:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Mä jo kuvittelin, likaisella mielikuvituksella varustettu kuin olen, että tää on joku uus "aikuisten leikkikalu", hmm... ehkä sellanen poliisin patukan muotoinen...
Hyi mua.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Alkuperäinen kirjoittaja Liian pitkä talvi...:Alkuperäinen kirjoittaja mamika:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Mä jo kuvittelin, likaisella mielikuvituksella varustettu kuin olen, että tää on joku uus "aikuisten leikkikalu", hmm... ehkä sellanen poliisin patukan muotoinen...
Hyi mua.
Sama täällä. Ensimmäisenä tuli mieleen että onkohan se joku uusi lempinimi dildolle tai jotain.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liian pitkä talvi...:Alkuperäinen kirjoittaja mamika:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Hyi mua.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:No, mutta siinähän ois ideaa kyllä, ja aatelkaas Palomestaridildoa... tai vaikka ihan palomestaria itseään![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liian pitkä talvi...:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:No, mutta siinähän ois ideaa kyllä, ja aatelkaas Palomestaridildoa... tai vaikka ihan palomestaria itseään![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hyi mua.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:No, mutta siinähän ois ideaa kyllä, ja aatelkaas Palomestaridildoa... tai vaikka ihan palomestaria itseään![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vit:He, mä luin, et laihdutin itseäni Poliisimestarilla.