Tutkimuksen mukaan naiset tykkäävät vakiintua niiden kilttien miesten kanssa. Hauskaa pidetään pahojen poikien kanssa, kenties lapsetkin hankitaan heidän kanssaan ja sitten hommataan tossukka elättämään perhe.Alkuperäinen kirjoittaja anlin:Mutta miten se on sitten mahdollista että ne hyvät miehet on auna varattuja....????
Ja minä taas odotan josko kerrankin kävisi niin hyvä tuuri että jättäisi saapumatta.Jos ikinä koskaan vielä vapaudun, en huoli miestä joka juo pisaraakaan.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Who knew? En mä vaan ois arvannut. Täällä mäkin sellaista odotan kotiinsaapuvaksi.
Valitettavasti,ONNEKSI OLEN LAITTANUT SEN JO REILU VUOSI SITTEN ULKORUOKINTAAN!En kaipaa takas,en!Alkuperäinen kirjoittaja mie:Who knew? En mä vaan ois arvannut. Täällä mäkin sellaista odotan kotiinsaapuvaksi.
Eihän toi ole rakastumista jos kerran niiden kanssa naiset vaan "pitävät hauskaa".Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tutkimuksen mukaan naiset tykkäävät vakiintua niiden kilttien miesten kanssa. Hauskaa pidetään pahojen poikien kanssa, kenties lapsetkin hankitaan heidän kanssaan ja sitten hommataan tossukka elättämään perhe.Alkuperäinen kirjoittaja anlin:Mutta miten se on sitten mahdollista että ne hyvät miehet on auna varattuja....????