IL:maddyn katoaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulina harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hulina harmaana

Vieras
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010011310920812_ul.shtml

oliskohan tuossa perää kuiteskin,miksi vanhemmat ei voi myöntää jos tapahtui onnetomuus missä maddy kuoli.
en usko tämä tapaus selviää koskaan :(

Ihmetyttää kyllä motiivi tuollaiseen. Hehän olisivat kaiketi saaneet vakuutuskorvaukset lapsen kuolemasta ja ainakin voisivat järjestää kunnon hautajaiset lapselleen, kun ei valekadonnutta lasta mikään tuo takaisin. Siis jo tapaturmaan ei liity mitään rikosta.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
en usko että on perää. portugalilaispoliisi siinä on käärinyt itselleen mukavasti julkisuutta ja rahaa tuollaisen väitteen kanssa. törkeää, törkeää.

eiköhän noi vanhemmat ole käärinyt enemmän rahaa. antaisivat olla ja jatkaisivat elämäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
en usko että on perää. portugalilaispoliisi siinä on käärinyt itselleen mukavasti julkisuutta ja rahaa tuollaisen väitteen kanssa. törkeää, törkeää.

eiköhän noi vanhemmat ole käärinyt enemmän rahaa. antaisivat olla ja jatkaisivat elämäänsä.

miten voi antaa olla jos oma lapsi on kadonnut ?? mä en ikinä vois antaa asian täysin olla.. en pääsis siitä yli.

oli miten oli, olen sen poliisin kanssa samaa mieltä, että vähintäänkin heitteillejätöstä olisi vanhempia pitänyt syyttää. herra jumala, pienet lapset jätetään yksin, ja vielä vieraassa paikassa. :o :headwall:

Mun mielestä tapaus on täysin vanhempien oma vika. Kaikkea voi tapahtua vaikka lapset on hyvässä hoidossa ja "turvassa"kin, mutta tässä oli jätetty lapset yksin hotelliin, vieraassa maassa. Ehkä Maddy on siepattu, ehkä Maddy on kuollut, en usko että hänet löydetään ihan pian....

Hukkunu vaikka isän jättämään kylpyveteen vanhempien poissaolessa. Vanhemmat aäikähtäny ja tehny suunnitelman kidnappauksesta. Sit ne ois pudottanu ruumiin roskikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
oli miten oli, olen sen poliisin kanssa samaa mieltä, että vähintäänkin heitteillejätöstä olisi vanhempia pitänyt syyttää. herra jumala, pienet lapset jätetään yksin, ja vielä vieraassa paikassa. :o :headwall:

No ihan totta, täysin käsittämätön idea mennä illalliselle ja jättää lapset yksin omaan huoneeseen nukkumaan. :o

Peesi!!

Jos onnettomuus on tapahtunut niin miksi ihmeessä vanhemmat peittäisivät sen sieppaukseksi? Onnettomuuksia sattuu.
Kuvitelkaa miten hirveä asia olisi hävittää ruumis, tässä tapauksessa oman lapsen. Keksiä salamavauhtia pitävä peitetarina ja valehdella koko lopun ikää. Jos onnettomuus tapahtuisi, täysin ilman suunnitelmaa tai vahingossa, niin kenen psyyke kestäisi tuota painetta?
Paatuneen murhaajan ehkä, joka on toiminut kylmäverisesti jo aiemmin.

Sieppauksia tapahtuu hirvittävän paljon ja varmaan enemmistö jää selvittämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

No ihan totta, täysin käsittämätön idea mennä illalliselle ja jättää lapset yksin omaan huoneeseen nukkumaan. :o

Täysin käsittämätöntä, mutta niin ne suomalaisturistitkin vaan tekee, niinkuin monet muutkin :(

Alkuperäinen kirjoittaja dd:

Täysin käsittämätöntä, mutta niin ne suomalaisturistitkin vaan tekee, niinkuin monet muutkin :(

:o Oikeesti?? No, mä en ole harrastanut lomailua turistikohteissa, en ole ilmiöön törmännyt, mutta enhän mä nyt Suomessakaan lähtis ravintolaan syömään ja jättäis lapsia yksin kotiin. :/ Sellaisesta päätyy lastensuojelun asiakkaaksi hyvin äkkiä. Uskomaton käytäntö.

Mun mielestä ihminen on kuitenkin syytön kunnes toisin todistetaan. Ei olisi eka kerta, kun vanhemmat tai isä on yhteisössä tuomittu tekijäksi ja lapsi onkin löytynyt vuosien päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja dd:

Niin, no onhan näitä lapsia löydetty Suomessakin yksin harhailemassa, kun äiti on lähtenyt vähän juhlimaan. Mutta mun mielestä tuo on täysin käsittämätöntä. Kyllä tuosta olis pitänyt vanhemmille syytteet laittaa. Ei oo normaalia! Olis pitänyt myös miettiä, onko nuo vanhemmat oikeita ihmisiä huolehtimaan niistä kaksosista.

Koko juttua ei olis tapahtunut, jos vanhemmat ei olis jättäneet lapsiaan yksin. Kenen on siis syy?

Mä olen kyllä aika varma et vanhemmat on just jotain tällästä kehittänyt. Siis kuka normaali tervejärkinen vanhempi toimii noin? Mä en ikinä jättäis lapsia tolleen, edes kotiin omiin sänkyihinsä nukkumaan saati sitten ulkomailla! Sairasta sakkia sanon minä ja ihan varmaan juttu menee noin suunnilleen kun poliisi kirjassaan väittää.

Alkuperäinen kirjoittaja mix:
Jos onnettomuus on tapahtunut niin miksi ihmeessä vanhemmat peittäisivät sen sieppaukseksi? Onnettomuuksia sattuu.
Kuvitelkaa miten hirveä asia olisi hävittää ruumis, tässä tapauksessa oman lapsen. Keksiä salamavauhtia pitävä peitetarina ja valehdella koko lopun ikää. Jos onnettomuus tapahtuisi, täysin ilman suunnitelmaa tai vahingossa, niin kenen psyyke kestäisi tuota painetta?
Paatuneen murhaajan ehkä, joka on toiminut kylmäverisesti jo aiemmin.

Sieppauksia tapahtuu hirvittävän paljon ja varmaan enemmistö jää selvittämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja bbs:

Sula
la ei taida olla lapsia. No, sitten jos joskus on, opit kuinka mielettömän typerä kommentti tuo on.

Peesaan molempia, mutta tuo on ihan perus brittimeininkiä!
Nimimerkillä Useamman kerran herännyttä, itkevää, vanhempiaan etsimään lähtenyttä brittilasta hotellityössä lohdutellut (ja etsinyt niitä vanhempia hotellin & lähialueen baareista |O ).

Yhteistyössä