Ikuisyyskysymys.. Brio Race vai Emmaljunga Scooter?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olisi jommat kummat taas harkinnassa yhdistelmien jälkeen... Esikoisella oli pari vuotta käytössä scooterit ja ihan tyyväisiä oltiin mutta nyt on nuo racet alkanut myös kiinostamaan. Vai onko jotain muita saman tyyppisiä rattaita kuin nuo? Yhdistelmien ratas osa on sen verran suuri ettei sitä pahemmin tule käytettyä, matkarattaatkin olisivat kivat mutta ne eivät sitten taas mene talvella ja jos meillä on kahdet rattaat tiedän että toiset jää täysin käyttämättä ;) joten pitäisi löytää yhdet hyvät kunnon rattaat. Joten plussia ja miinuksia noista rattaista - kummat kannattaisi ostaa ja onko jotain eroa tämän vuoden malleissa vanhoihin malleihin? Miten seisomalauta, saako sen kiinni kumpaankin rattaisiin? Meiltä löytyy Brion seisomalauta.

meillä ollut jo 5 vuotta brion zenit, eli ilmeisesti nykyään race tai ainakin vastaava. olen ollut tosi tyytyväinen niihin ja laudankin saa hyvin(mulla brion lauta vielä).

Itse pähkäilin samaa, kun Teutonia Funit alkoi tuon rotevan pojan alla tuntua kiikkeriltä tuossa talvella.

Menin ensin katsomaan Raceja liikkeeseen, mutta ne oli loppu, ja uusia olisi tullut vasta parin kk päästä. Menin sitten katsomaan Scootereita, ja kun liikkeessä sattui olemaan niitä niin ihanassa värissä kuin sähkönsininen, niin ostin sellaiset. Enkä ole kyllä tippaakaan katunut. Loistavat rattaat!

Meillä kolmas vaihtoehto, Teutonian Timmy. Jos nyt ostaisin, Race tai Timmy, mutta ei Scooteria. Scooter ei mene makuuasentoon, ja on halvan, ison ja kömpelön tuntuinen. Uusi Race vaikuttaa hyvältä, vanhempi malli oli isompi kuin uusi. Timmyyn olen ollut tyytyväinen.

Meillä oli racet lainassa ja oli kamalat emmaljungien vaunujen jälkeen, joiden laatuun oli jo tottunut. Tavarakori onneton ja istuma-asento huono. Kyllä antaisin Emmaljungalle pisteet.

Minulla ei ole noista mitään, mutta itse aikanaan katselin raceja, ja minusta niissä ei silloin mennyt selkä makuuasentoon. Jos se selkä menee siis makuuasentoon, niin ottaisin ne, jos ei, niin sitten en. Ottaisin siis ne, jotka ovat pienimmät muuten, ja joissa menee selkä makuuasentoon. :)

Kiitos vastauksista! Miten tämä voikin olla noin vaikeeta??! :o Mietin jotakin matkarattaitakin jo tosiaan mut en sitten tiiä kuitenkaan.. Minkähintasina noi teutonia timmyt on?

Yhteistyössä