Ikuiset selkäfinnit??? :,(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja finniselkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

finniselkä

Vieras
Mitä mä teen tän finniongelman kanssa? Murkkuikä menny aikaa sitten ohi ja naamasta finnit lähteny suht hyvin, mutta selkä jatkaa kukkimistaan. Tuntuu ettei mikään auta ja masentaa ku ei voi käyttää selän paljastavia vaatteita ku hirveitä patteja täynnä selkä :( Ja kutisee iho aivan helvetisti :(

Joku kerran sanoi että raskaus auttaa ja finnit lähtee viimestään sillon, mutta ei minun kohalla ainakaan oo tepsiny...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmeessä ihotautilääkärille! Roaccutan-kuuri (tai vastaava) ja valohoitoa. Hoituu helposti ja huoletta! =)

Roaccutan on se viimeinen ja kaikkein vahvin lääke, jota käytetään hyvin vaikeissa tapauksissa. Naiselle en suosittele, aiheuttaa sikiövaurioita, jos sattuu raskautumaan sen aikana.

Mulla auttoi Natusan Zink -voide, vaikka mitkään lääkärin antibiootitkaan eivät toimineet. Rasvaa iho joka ilta sillä niin uskoisin, että finniongelma olisi entinen noin kuukauden päästä. Rasva kuivattaa ihoa sopivasti ja hoitaa jo tulleita finnejä, mutta parhaimman tuloksen saa, kun jatkaa sillä rasvailua aina ajoittain, vaikka finnejä ei enää olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja huihai:
Ihmeessä ihotautilääkärille! Roaccutan-kuuri (tai vastaava) ja valohoitoa. Hoituu helposti ja huoletta! =)

Roaccutan on se viimeinen ja kaikkein vahvin lääke, jota käytetään hyvin vaikeissa tapauksissa. Naiselle en suosittele, aiheuttaa sikiövaurioita, jos sattuu raskautumaan sen aikana.

Ehkäisy on keksitty...

Minäpä suosittelen. Tehokas ja oikein käytettynä hyvin turvallinen. Yleensä ihmiset osaavat myös käyttää ehkäisyä eivätkä vain "satu raskautumaan".

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:

Ehkäisy on keksitty...

Aivan!!:) Itse olen kuurin syönyt ja on sitten tehokas!!!!Mene yksityiselle (tk lääkärit ei roaccutania saa määrätä) ja hae kuuri...pääset vaivastasi jo muutamassa kuukaudessa. Kaverini haki samaan vaivaan kun sinulla kuurin ja heti tehosi. Finnit pysyvät poissa lopullisesti tai ainakin vuosikausia. Ainut asia on että et saa harkita raskautta kuurin aikana. EHKÄISY KUNTOON.

Alkuperäinen kirjoittaja Vinkkejä pyytänyt:
Kiitos vinkeistä! Antibiootit ja sinkkivoide kai helpoin aloitus...:)!

Minulle lääkäri sanoi että antibiootit vaikuttaa juuri niin kauan kun niitä syö. Tilanna palaa ennalleen kun antibiootit on syöty. Älä tuhlaa aikaa tommosiin. Mene sinne yksityiselle, jos oikeasti haluat päästä vaivastasi.

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:

Minäpä suosittelen. Tehokas ja oikein käytettynä hyvin turvallinen. Yleensä ihmiset osaavat myös käyttää ehkäisyä eivätkä vain "satu raskautumaan".

Minäkin suosittelen. Finnit vähentyi radikaalisti, iho on melkein normaali. Takana on paha akne! Mutta kuivattaa ikävästi limakalvoja, ihokin hilseili hoidon aikana. Raskaaksi tulo on ihan pakko poissulkea hoidon ajaksi. On kyllä sen verran tuju lääke, että varoisin raskaaksi tuloa vielä monta kuukautta hoitokuurin lopettamisen jälkeenkin, koska teho voi jatkua pidempään. Ihan vain kaiken varalle.

Alkuperäinen kirjoittaja on:

Minulle lääkäri sanoi että antibiootit vaikuttaa juuri niin kauan kun niitä syö. Tilanna palaa ennalleen kun antibiootit on syöty. Älä tuhlaa aikaa tommosiin. Mene sinne yksityiselle, jos oikeasti haluat päästä vaivastasi.

Näin on. Antibiootista apu vain hetkellisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja on:

Näin on. Antibiootista apu vain hetkellisesti.

ja vielä siitä sinkkivoiteestakin....se ikävästi voi kuivattaa liikaakin ihoa selässä kun iho hautuu paidan alla.