ikuisestiko kaapin kollaaja????

:'( :/ Heippa kaikki... mulla on aivan MAHDOTON probleema... SÖISIN JA ennenkaikkea NAPOSTELISIN aivan koko ajan vaikkei olisi nälkäkään... :ashamed: kollaan koko ajan kaapilla... ja se näkyy sitten puntarissa. Tuntuu että vatsalaukkunikin on venynyt niiiiiin paljon että voisin syödä kaikkien armeijapoikien ruuat :/ siis auttakaapa ja kertokaa vinkkejä... olisko kromista apua? Olen jo todella epätoivoinen, sniif

Liimaa elloksen tai anttilan kuvastosta bikineissä olevan hoikan mallin kuva jääkaapin oveen, ota litran kannu vettä pöydälle ja hörppäse siitä kun tekee mieli syödä. Joku viisas n joskus sanonut,että ihmiset monesti sekoittavat nälän ja janon tunteen: eli pitäisi aina juoda ja katsoa lähteekö nälkä sillä: jos ei niin 10 minuutin päästä voi syödä: nälkä on oikea. Jyystä purkkaa niin ei tule laitettua muuta suuhun, juo teetä tai kahvia tai muuta mistä pidät. Jos on pakko jotain muuta kuin oikeaa ruokaa puputtaa, tee poppareita!! Siis itse kattilassa, ne on kaikein vähiten lihottavia. ;)

Yhteistyössä