ikuinen yh...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ronja-86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ronja-86

Vieras
Terppa.. OOn tuleva yh ja tullut siihen tulokseen että tässä maailmassa ei ole miestää joka kaipais tulevalta yhlta jotain muutakin kun seksiä.. huh huh... Taidan muuttua kylmäksi kaikkia miehiä kohtaan.. ei jaksa aina vaan satuttaa itseään.. Kaikkien mielestä tosi WAU että oon raskaana mutta siihen se sitten jääkin... Anteeksi tämä purkaukseni.. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Voimia sinulle ja onnea pienokaisen johdosta!!! :) Ei se sinua naisena pahenna, vaikka lapsesi yksin hoidatkin..Sitähän ei koskaan tiedä minkälainen kaksilahkeinen elämääsi vielä tunkeutuu... B) Näissä asioissa etsivä EI löydä.....(mitähän mie taas sepostan)Nooh...Onnea silti ja HYVÄÄ KESÄN ODOTUSTA....

varmasti sullekkin löytyy joku aivan ihan mies ja uusi isä lapsellesi...minä olen tätä mieltä!todellakin voimia tulevaan koitokseen...itse nostan hattua yksinhuoltajille... :hug: :hug: :hug: millonkas pienokainen syntyy? =)

Höpön löpön, ja anna itselleskin aikaa selvitä vanhoista. Ei oo mikään kiire katsos minnekään. Otat ihan rauhassa, ja oot äiti vauvalles nyt vaan ja keskityt siihen, sitten kun on vanhat menny on tilaa uusille. :hug:

Yhteistyössä