ikuinen taistelu läskiä vastaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punkero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

punkero

Vieras
ja taas kerran se päätöksen tein,ei enää jokapäivästä herkuttelua,menee oikeasti jo yli tämä homma.....ei ole ollut ongelmaa vetää koko levyllinen suklaata ja vielä karkit päälle:(....
miten hitossa sen itsekurin saa?!kun joku tovi sit oli jo mukamas hyvä vauhti päällä,kävin n.3 krt/viikkoon tunnin reippaita lenkkejä,välillä jopa juosten :).sit olen noita kakkosen jumppia tehnyt joka pe iltapv ja su uusintana.
mut nyt valehtelematta reilu 2 viikkoa pelkkää mässäilyä....on ilmat kyllä kylmenneet,ei ole mukamas viitsiny enää lähteä..tosi pätevä tekosyy,tiedän,huoh....
antakaa mulle vinkkejä kuinka saisin pidettyä itseni kurissa iltaisin?tämä alkaa oikeasti v'''aan kun on niin heikko,blaah....onko mulla kohtalotovereita?

eikö kukaan ole samassa jamassa,huoh....hyvä juttu teille mutta jeesatkaa etes yhtä äitiä tässä hommassa,liis :)!!
olisko jostain luontaistuotteista apuja makeanhimoon tai mitä ne olikaan,hitto ku ei muista....?

Alkuperäinen kirjoittaja punkero:
ja taas kerran se päätöksen tein,ei enää jokapäivästä herkuttelua,menee oikeasti jo yli tämä homma.....ei ole ollut ongelmaa vetää koko levyllinen suklaata ja vielä karkit päälle:(....
miten hitossa sen itsekurin saa?!
kun joku tovi sit oli jo mukamas hyvä vauhti päällä,kävin n.3 krt/viikkoon tunnin reippaita lenkkejä,välillä jopa juosten :).sit olen noita kakkosen jumppia tehnyt joka pe iltapv ja su uusintana.
mut nyt valehtelematta reilu 2 viikkoa pelkkää mässäilyä....on ilmat kyllä kylmenneet,ei ole mukamas viitsiny enää lähteä..tosi pätevä tekosyy,tiedän,huoh....
antakaa mulle vinkkejä kuinka saisin pidettyä itseni kurissa iltaisin?tämä alkaa oikeasti v'''aan kun on niin heikko,blaah....onko mulla kohtalotovereita?

En voi sanoo muuta kun et sama ongelma tuon mässäilyn kanssa.. Aina kun oon pojan kans kaksistaan, poika nukkumassa ni alkaa tylsyys ja syön melkein kaiken minkä löyän :D Sit tulee ihan paska fiilis ku pitiki syyä. Päätän et nyt loppuu mässääminen ja seuraavana päivänä aivan sama homma.

Miulla iltasyöminen on suurin ongelma..siis kun lapset on saatu nukkumaan niin onpa ihana köllähtää sohvan nurkkaan leipäpalasten,keksien,karkkien tai suklaan kans :kieh:
Ostin ison pussin porkkanoita ja jätin karkit kauppaan.Saatan syödä vielä yhden leipäpalasen mut lisäksi porkkanaa omppua tms. Täytän mahani noilla kasviksilla/hedelmillä.

Mitään luontaistuotteita en oo käyttänyt,mutta tuosta kromista oon kuullut, auttaakohan?
Välillä tulee takapakkia,mut siitä ei pidä lannistua:)
Tsemppiä!

tuo kromi oikeesti auttaa makeanhimoon. samoin säännöllinen ruokarytmi päivisin. itse olen huomannut että jos en syö hyvin ja säännöllisesti niin nälän yllättäessä tekee poikkeuksetta mieli pizzaa, ranskalaisia jne epäterveellistä. kun syön usein ja vähän, ja hyvää kotiruokaa niin pysyy himot paremmin kurissa.
ja sitten, mullakin tuo iltasyöminen ongelmana. kevyitä herkkuja olisi kasvikset hyvällä dipillä, maitorahkaa+purkkiananasta(omassa liemessään).. naposteluporkkanat on hyviä(mä aina olen niin laiska kuorimaan ja pilkkomaan).

Yhteistyössä