Väsynyt
Onko kellään samanlaisia kokemuksia tai tietoa siitä, miten jatkuvan herpesoireilun saisi loppumaan? Herpes kiusaa lähes tauotta: ensitartunnan (1996) nopean hoidon jälkeen meni kuusi vuotta, jolloin minulla ei ollut lainkaan oireita. Sen jälkeen, viimeiset neljä vuotta, olen saanut kärsiä vaivasta jatkuvasti. Herpes puhkeaa uudelleen keskimäärin kerran kuussa, joskus viikonkin päästä siitä, kun rakkulat ovat kuivuneet. Ainakin omalla kohdallani oireet ovat edelleen melko kivuliaat: pistelyä, kuumotusta, jalkoihin asti säteilevää jomotusta. Kesäiset aurinkolomat on saanut myös unohtaa, sillä aurinko aktivoi ainakin oman virukseni.
Olen syönyt erilaisia estolääkityksiä 1 - 8 kk, eikä herpespiru tahdo sammua millään. Tällä hetkellä menossa on toinen superkallis satsi Valtrexia, mutta senkin aikana oireita tahtoo tulla. Olen aivan epätoivoinen - rahaa menee tuhottomasti enkä edes jaksa ajatella minkäänlaisen ihmissuhteen aloittamista.
Käyttäkää hyvät ihmiset AINA kondomia (vaikkei sekään kuulemma anna 100 % suojaa), ettei tarvitse koko loppuelämäänsä katua sitä "yhtä ainoaa kertaa", jolloin oli huolimaton!
Olen syönyt erilaisia estolääkityksiä 1 - 8 kk, eikä herpespiru tahdo sammua millään. Tällä hetkellä menossa on toinen superkallis satsi Valtrexia, mutta senkin aikana oireita tahtoo tulla. Olen aivan epätoivoinen - rahaa menee tuhottomasti enkä edes jaksa ajatella minkäänlaisen ihmissuhteen aloittamista.
Käyttäkää hyvät ihmiset AINA kondomia (vaikkei sekään kuulemma anna 100 % suojaa), ettei tarvitse koko loppuelämäänsä katua sitä "yhtä ainoaa kertaa", jolloin oli huolimaton!