V
vierailija
Vieras
Oih ja voih! Kuplavolkkari tuli Suomeen 70 vuotta sitten.
Olen sitä ikäpolvea, jolla on paljon muistoja Kuplasta. Muistan, kuinka 70-luvun alussa olin takapenkillä tätini Kuplassa. Pikkutytön silmin auto oli maailman kaunein ja hienoin.
Ja miten paljon autoon mahtuikaan lapsia! Sekä tavaroita. Melkoinen tilaihme, sisältä. Tosin siihen aikaan ei ollut turvavöitä vaan me kakarat oltiin ihan päällekäin ja pinottain.
www.mtvuutiset.fi
Olen sitä ikäpolvea, jolla on paljon muistoja Kuplasta. Muistan, kuinka 70-luvun alussa olin takapenkillä tätini Kuplassa. Pikkutytön silmin auto oli maailman kaunein ja hienoin.
Ja miten paljon autoon mahtuikaan lapsia! Sekä tavaroita. Melkoinen tilaihme, sisältä. Tosin siihen aikaan ei ollut turvavöitä vaan me kakarat oltiin ihan päällekäin ja pinottain.
Ensimmäiset Kuplavolkkarit tuotiin Suomeen tasan 70 vuotta sitten, vain kolme on jäljellä – MTV hyppäsi todellisen ikonin rattiin
Volkswagen Kupla saapui Suomeen tasan 70 vuotta sitten. 12 ensimmäistä Kuplaa luovutettiin omistajilleen Helsingin Senaatintorilla eli silloisella Suurtorilla 9. kesäkuuta 1950.